اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

واعظی‌نژاد: هدف دشمن کاهش حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کهنوج گفت: دشمن در صدد است تا شرکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و آن را دلیل نارضایتی و دلسرد شدن مردم از نظام جمهوری اسلامی به شمار می آورند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

واعظی‌نژاد: هدف دشمن کاهش حضور مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام محمد واعظی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه سال جاری نشان‌دهنده دلگرمی آنان به نظام و پیروی از ولایت فقیه است.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات، پیام من به همه مردم نیز تأکید بر این حضور برای انتخاب اصلح و تشکیل یک مجلس قوی و متعهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

واعظی‌نژاد تصریح کرد: گذشته از شرایط و ملاک‌هایی مانند تابعیت از قانون، التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و ... که قانون برای فرد اصلح مشخص کرده است، برخی شایستگی‌های فردی، تخصص، تعهد و وجهه میان مردم می‌تواند، وی را از دیگران متمایز کند.

وی ابراز داشت: با توجه به انتخابات سال 88 دشمن در صدد است تا شرکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و آن را دلیل نارضایتی و دلسرد شدن مردم از نظام جمهوری اسلامی به شمار می آورند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

واعظی‌نژاد بیان داشت: دشمنان به این انتخابات به ویژه نتیجه آن چشم دوخته‌اند تا کسانی انتخاب شوند که موردنظر آنان باشند.

وی گفت: برای ما حضور حزب خاصی مهم نیست و هر گروه و جناحی در انتخابات پیروز شود به‌عنوان نماینده تمام مردم است و ملاک عمل همگی، خدمت‌رسانی به مردم است.

واعظی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به تبلیغات سوئی که هم‌اکنون با توجه به مسائل مهم جهان اسلام از جمله بیداری اسلامی و مسئله هسته‌ای ایران علیه کشور وجود دارد، هر چه این مجلس استوارتر باشد، ایران از جایگاه مهم‌تری در منطقه برخوردار می‌شود.

وی اذعان داشت: از آنجا که مجلس می‌تواند با توجه به قانونگذاری که انجام می‌دهد، سرنوشت و آینده این مملکت را ترسیم کند از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و باید دقت شود تا به اهرمی برای سوء‌استفاده برخی قدرت‌ها تبدیل نشود.

واعظی‌نژاد خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با هدف خدمت به نظام جمهوری اسلامی در تمام دنیا با عنوان یک مجلس مردمی شهرت دارد.

امام جمعه موقت کهنوج با بیان اینکه من نیز مانند سایر مردم رأی خود را به کاندیدای اصلح می‌دهم، اظهار داشت: امیدوارم انتخاباتی سالم، انقلابی و دشمن‌شکن داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول