اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 26

تیموری: حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان: مردم با حضور گسترده خود انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و چشم جهانیان را یکبار دیگر به نظام می‌دوزند.

تیموری: حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به این امر که نظام جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود بیش از 30 انتخابات را با ضریب مشارکت بالا پشت سر گذاشته است، انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و شرایط و تحولات مختلف جهان، ادامه داد: این تحولات که با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات می‌افزاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از فتنه سال 88 و تحریم‌های اعمال شده علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات یک بار دیگر برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با چالش مواجه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم همواره به عنوان مشروعیت و مقبولیت نظام از سوی دشمنان مطرح شده است، افزود: حضور پر رنگ این توطئه‌ها را نیز خنثی می‌کند.

تیموری با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات چشمگیر خواهد بود، افزود: مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و چشم جهانیان را یکبار دیگر به نظام می‌دوزند.

وی با اشاره به اینکه مردم با انتخاب افراد اصلح، قانونمند و شجاع زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور مردم مصونیت ساز و سرنوشت ساز بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان اسلام و برخی سران کشورهای منطقه با هزینه‌های زیاد به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم هستند، بیان داشت: دشمنان نظام با تبلیغات گسترده در صدد کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و هوشیار نظام جمهوری اسلامی همواره با حضور گسترده، همه برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند، یادآور شد: صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حداکثری مردم به صحنه حماسه‌ای دیگر تبدیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه اصل رقابت و ایجاد شور انتخاباتی لازم و ضروری است، گفت: همه باید تلاش کنند تا انتخابات به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی حضور حداکثری در انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: رسالت اصلی مسئولان دعوت از مردم برای پرشکوه برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول