اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

محمدعلی‌زابلی: هدفم رفع محرومیت جنوب کرمان است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار و فاریاب استان کرمان، گفت: برای رفع مشکلات و محرومیت جنوب استان کرمان در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌ام.

محمدعلی‌زابلی: هدفم رفع محرومیت جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حسین محمدعلی‌زابلی پیش از ظهر امروز در ستاد تبلیغاتی خود در شهرستان کهنوج با اشاره به سوابق کاری خود اظهار داشت: حدود یک سال رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج و چهار سال فرماندار منوجان بوده‌ام.

وی افزود: احداث بزرگ‌ترین مرکز فنی و حرفه‌ای استان کرمان در شهر منوجان، بیمارستان و ساختمان مصلای بزرگ منوجان، تأسیس دانشگاه پیام نور و ... از جمله اقدامات انجام شده در طول خدمتم است.

محمدعلی‌زابلی تصریح کرد: من به‌عنوان یک شهروند رودباری با توکل بر خدا برای رفع مشکلات و محرومیت جنوب استان گام برداشته‌ام و در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌ام.

وی ابراز داشت: شما مردم باید با چشمانی باز و انتخابی درست، از میان دو نماینده رودباری بهترین را انتخاب کنید و کسی که توان رفع مشکلات مردم و بازگو کردن آنها را در مجلس دارد، برگزینید.

محمدعلی‌زابلی با بیان مهم‌ترین اهداف راهبردی خود پس از انتخابات مجلس عنوان کرد: صداقت با ملت، نظارت بر دولت، تبعیت از ولایت، وکیل ملت به جای وکیل دولت بودن و ایجاد وحدت در میان تمام نیروهای وفادار به نظام، انقلاب و ولایت از جمله این اهداف است.

وی با تأکید بر تشکیل اتاق‌های فکر به وسیله نخبگان و اندیشمندان هر شهرستان برای پیشبرد اهداف منطقه گفت: با احترام به تمام افرادی که سال‌ها صادقانه در جنوب کرمان مشغول فعالیت بوده‌اند، بومی‌سازی نیروها به ویژه در اداره آموزش و پرورش و کاهش حضور نیروهای غیربومی را مدنظر دارم.

محمدعلی‌زابلی بیان داشت: پیگیری و رفع مشکلات مانند مستندسازی اراضی شهری و کشاورزی، بازاریابی محصولات کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی به کمک مساعدت‌های دولتی و بخش خصوصی، تغییر سیستم‌های کشاورزی از سنتی و جایگزینی آن به روش‌های نوین و رونق دامداری از جمله طرح‌های مدنظر برای کمک به این منطقه است.

وی اذعان داشت: برقی کردن چاه‌‌ها از طریق پیگیری احداث نیروگاه یک‌هزار مگاواتی و پیگیری برخورداری حوزه انتخابیه از دو نماینده با تفکیک حوزه‌ها، بهبود بخشیدن به کیفیت تخصصی بیمارستان‌ها و ... در صدر برنامه‌هایم قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول