اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد گلستان خیر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از برگزاری جشن نیکوکاری در استان گلستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشن در روز پنج‎شنبه هشت مهر با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی برگزار می‎شود.
وی تصریح کرد: این جشن به دلیل تعطیلی رسمی مدارس در روز چهارشنبه هفت مهر ماه با شعار هر مدرسه یک پایگاه در مدارس سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه در این روز 385 پایگاه در استان برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی مستقر است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در روز جمعه پایگاه‎های جشن عاطفه‌ها برای دریافت کمک‎های نمازگزاران نیز در محل برگزاری نماز جمعه استان وجود خواهد داشت.
حاجی‎اکبری با بیان اینکه در سال گذشته مردم یک میلیارد و 323 میلیون ریال در جشن عاطفه و نیکوکاری مشارکت داشتند، افزود: آنچه که مردم در عید فطر نشان دادند بر آمده از این است که در این سال مردم برای کمک به نیازمندان همت مضاعف دارند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سال گذشته زکات فطریه مردم 710 میلیون ریال بود که امسال این رقم به بیش از 330 میلیون تومان رسیده است که از افزایش مطلوبی برخوردار است.
وی همچنین میزان مشارکت مردمی در کمک به مردم سومالی را یک میلیارد و 113 میلیون عنوان کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: این رقم تنها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‎آوری شد و کمک‎های مردمی توسط نهادهای دیگر از جمله هلال‎احمر که متولی این امر هستند نیز در سطح استان در این خصوص جمع‎آوری شده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول