اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای مجلس نهم:

اقتدار امروز ایران مرهون حضور حداکثری است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب موتلفه و جبهه حامیان ولایت در انتخابات مجلس نهم در حوزه دماوند و فیروزکوه گفت: بخشی از اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه بین‏الملل مرهون حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

اقتدار امروز ایران مرهون حضور حداکثری است

حمیدرضا مشهدی‏عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اساس مباحث باید بر تشویق و ترغیب مردم برای شرکت حداکثری در عرصه انتخابات باشد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با عمل به منویات مقام عظمای ولایت از ابتدای آغاز نهضت انقلاب اسلامی همواره در بحث انتخابات شرکتی گسترده داشته و خواهند داشت.

مشهدی‏عباسی با اشاره به تفاوت‏های انتخابات آتی با دیگر انتخابات ادوار گذشته خاطرنشان کرد: این رویداد عبادی و سیاسی نخستین انتخابات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: اما نکته مهم‏تر، بروز و ظهور خیزش‏های بیداری اسلامی است.

مشهدی‏عباسی افزود: در حال حاضر، دشمن امت اسلامی ایران با توجه به این دو ویژگی مهم، سرمایه‏گذاری وسیعی برای انتخابات آتی صورت داده است.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: حضور کم‏رنگ در پای صندوق آرا، دست‏مایه مناسبی برای دشمنان خواهد بود تا ملل آزادی‏خواه منطقه را از ادامه حرکت اسلام‏طلبانه دلسرد کنند.

وی با اشاره به برخورد دوگانه غرب با موضوع حقوق بشر خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی رای مرد و زن با یکدیگر برابر است.

مشهدی‏عباسی تصریح کرد: اما در مقابل و به عنوان مثال، چندی پیش پلیس سعودی بانویی عرب را صرفا به دلیل رانندگی بازداشت کرده بود.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه اضافه کرد: جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای این تضییع حقوق واضح بانوان در عربستان سعودی هیچ‏گاه به صدور احکام بین‏المللی مباردت نمی‏ورزد.

وی افزود: حال آنکه در مجامع جهانی به اصطلاح حامی حقوق بشر، ابزار دست نظام سلطه به کرات عدم رعایت حقوق بشر و حقوق زنان در ایران مورد اعتراض اعضای آن قرار می‏گیرد.

مشهدی‏عباسی، اصل انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت کشور خواند و افزود: کشوری مانند پاکستان با وجود برخورداری از حکومتی مرکزی همواره مورد هجمه هواپیماهای جنگی ناتو قرار می‏گیرد و پاسخ آنها جز پیام اعتراض و محکومیت این حرکت غرب نیست.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: اما در مقابل، دانشمندان غیور ایران اسلامی آخرین فناوری کسب اطلاعات جاسوسی هوایی آمریکا را با اقتدار به زمین نشاندند و رئیس‏جمهور ایالات متحده عاجزانه درخواست استرداد پهباد جاسوسی این کشور را داشت.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول