اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آبرو و عزت ایران در گرو برگزاری انتخاباتی باشکوه است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: انتخابات آبرو، عزت ملی و مصونیت نظام اسلامی است که نشان از اهمیت انتخابات پیش رو است.

آبرو و عزت ایران در گرو برگزاری انتخاباتی باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش شامگاه شنبه در نشست با اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: این انتخابات با تمام انتخابات گذشته متفاوت است و دلیل آن شرایط متفاوت کشور با انتخابات قبلی است.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در شرایط خیبر و بدر هستیم نه در شرایط شعب ابیطالب، و هم‌اکنون ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار و دشمن در اوج توطئه است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تمام عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل تمام توطئه‌های دشمن قرار گرفته است.

جهانبخش با اشاره به تحولات سوریه افزود: در این قضیه آمریکا، اسرائیل و ... می‌خواهند سوریه را از صحنه خارج کنند و در این فکر هستند تا از فضای بیداری اسلامی در منطقه به نفع خود استفاده کنند.

وی گفت: شرایط امروز کشور ویژه است و دشمن تمام توان نظامی و مالی خود را به کار گرفته تا ام‌القرایی بودن ایران اسلامی را در جهان زیر سئوال ببرد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رویکرد دشمن این است که شور انتخابات را کم کرده و مشارکت حداکثری مردم به وجود نیاید تا عنوان کند که اقبال مردم به نظام کم شده و مردم فرمان رهبری را اطاعت نکردند.

جهانبخش با بیان اینکه سرمایه نظام اعتماد مردم به نظام است گفت: این امر نشان از این دارد که انتخابات 12 اسفندماه به امنیت ملی گره خورده است.

وی افزود: انتخابات آبرو، عزت ملی و مصونیت نظام اسلامی است که نشان از اهمیت انتخابات پیش رو است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شرکت در انتخابات واجب عینی است خاطر نشان کرد: رسانه ملی به خوبی وارد عمل شده و از تلاش‌های رسانه ملی در سطح کشور و استان بوشهر قدردانی می‌کنم.

جهانبخش ادامه داد: باید شور و حال انتخابات را در استان بوشهر افزایش دهیم تا 12 اسفند نقطه عطف تاریخی در انقلاب و ملت ایران اسلامی شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول