اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بوکان:

انتخابات ایران همیشه سالم و قانونمند بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس مرکز حوزه انتخابیه بوکان گفت: انتخاباتی که از بدو انقلاب تا کنون در ایران برگزار شده است همگی سالم و قانونمند هستند.

انتخابات ایران همیشه سالم و قانونمند بوده است

 مهدی نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در تمام انتخابات کشور قدردان این نعمت و موهبت الهی هستند.

وی رمز پیروزی ایران اسلامی را وحدت و همدلی مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفند ماه از انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس آن صیانت خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد شود.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور ، انتخابات را موهبت الهی عنوان کرد و گفت: انتخابات سالم و قانونمند، هدیهٔ امام راحل به مردم ایران اسلامی بود چرا که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی تمامی انتخابات در کشور فرمایشی بود و مردم هیچ نقشی در اداره کشور نداشتند.

نوربخش با بیان گوشه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات، افزود: انتخابات بالاترین سرمایه نظام اسلامی است و حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان است.

وی انتخابات در ایران اسلامی را انتخاباتی مردمی دانست و گفت: به برکت نظام اسلامی مردم در تمامی مراحل انتخابات اعم از اجرا و نظارت حضور دارند و این شیوه انتخابات در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

این مسئول با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: 12 اسفند ماه تمام مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی محبوبیت نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.

نوربخش گفت: بیش از 700 نفر کار نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در بوکان برعهده دارند.

وی افزود: ناظران امین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل برای حفاظت و صیانت از آرای مردم را دارند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول