اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در کرمان بیان کرد

نگاه توسعه‌ای به کرمان در فعالیت‌ها

خبرگزاری فارس: کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در حوزه کرمان و راور گفت: با نگاه توسعه‌ای برای استان کرمان و به ویژه حوزه انتخابیه کرمان و راور فعالیت کردیم.

نگاه توسعه‌ای به کرمان در فعالیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا کرمی در همایش بصیرت و آگاهی فرهنگیان در شهر کرمان اظهار داشت: تلاش کردم از تخصص خود در مجلس استفاده و دغدغه نظام و رهبری که بحث دفاعی بود را به شدت کم کنیم.

کرمی تصریح کرد: در زمان وکالت 210 امضا در دفاع از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در صحن مجلس گرفتم.

وی افزود: در دوران مجلس هشتم حوادثی مانند فتنه 88 داشتیم که در همان زمان توضیح دادم که همه ایران تهران نیست و شهر ما بیایید و ببینید مردم ولایی کرمان چگونه در آرامش زندگی می‌کنند.

کرمی عنوان کرد: بعد از خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری بعد از انتخابات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصمیم گرفتیم، نقش‌آفرین باشیم و بنابراین با پنج نفر از کسانی که حساسیت بیشتری داشتند، صحبت‌هایی کردیم.

وی گفت: مجلس هشتم نیاز به موضع‌گیری‌های انقلابی داشت و بنده شخصا همراه با این موضع‌گیری‌ها بودم.

کرمی اذعان داشت: جریان فتنه و انحرافی دو لبه قیچی نفاق جدید هستند و هدفی جز تضعیف جایگاه ولی‌فقیه و تضعیف روحیه مردم ندارند.

وی افزود: تمام تلاش من این بود که مواضع انقلابی مردم کرمان و راور را به گونه‌ای بیان کنیم که در مجلس مواضع انقلابی نماینده آنها کاملا مشخص باشد.

کرمی خاطرنشان کرد: بعد از هشت سال خدمت به مردم هیچ روستایی نیست که در آن حضور پیدا نکرده باشم و با مردم آن جا گفت‌وگو نکرده باشم.

وی تصریح کرد: اقدامات مناسبی در استان کرمان صورت گرفته و با همه نهادها و ارگان‌ها برخورد صمیمی داشته‌ام.

کرمی ابراز داشت: انجمن توسعه استان کرمان را در تهران راه‌اندازی کردیم و در زمینه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... سعی کردیم، نخبگان کرمانی را فارغ از هرگونه تفکر سیاسی برای توسعه استان کرمان به کار گیریم و این طرح از موفق‌ترین برنامه‌ها بوده است.

وی اذعان داشت: تلاش کردیم با نگاه توسعه‌ای برای استان کرمان و به ویژه حوزه انتخابیه کرمان و راور فعالیت کنیم.

کرمی افزود: باید بیش از آنکه شعار دهیم، عمل کنیم، زیرا مردم ما به اندازه‌ای ایثارگر و انقلابی هستند که برای هر کسی خدمت به آنها افتخار است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول