اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان

یک میلیون و 316 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در این دوره از انتخابات یک میلیون و 316 هزار و 41 نفر در سطح استان همدان واجد شرایط رأی دادن هستند.

یک میلیون و 316 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های انتخاباتی از سوی نامزدها در چارچوب قانون و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و در این زمینه با مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان تویسرکان از بسترسازی لازم برای تحقق این مهم خبر داد و افزود: در همین راستا تمام فرآیندهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان به صورت مکانیزه انجام خواهد پذیرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به ضریب امنیتی و حفاظتی بالای انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات سنتی اظهار داشت: کاهش هزینه‌ها، افزایش مشارکت عمومی، استفاده بهینه از زمان، تسهیل و تسریع‌بخشی کارها از دیگر مزایای برگزاری انتخابات رایانه‌ای به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعلام منشور اخلاقی انتخابات، توجه به آن را عاملی مهم در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند خواند و افزود: انتخابات مجلس نهم آزمون اخلاقی بزرگ برای کاندیداها به شمار می‌رود و رقابت و رفتار افراد در انتخابات مجلس نهم باید در مسیر اثبات توانمندی‌ها و کارآمدی نظام باشد.

فامیل‌کریمی عدم تخریب کاندیداها از سوی یکدیگر را یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات برشمرد و تأکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در این خصوص مشاهده نشده است بلکه هر یک از نامزدها با رعایت قانون به بیان برنامه‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود در چارچوب قانون پرداخته‌اند.

وی در بخش پایانی سخنانش خود واجدان شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات را یک میلیون و 316 هزار و 41 نفر خواند و گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در سطح استان فراهم شده و به طور قطع شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول