اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل:

کارگران با احساس مسئولیت در انتخابات صحنه باشکوه خلق می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل گفت: کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه در عرصه انتخابات پیش رو با حضور قاطع و بی‌نظیر خود صحنه‌ای از دلدادگی و عاشقی به نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

کارگران با احساس مسئولیت در انتخابات صحنه باشکوه خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی مقدم عصر امروز در نشست بصیرت‌افزایی دانشجویان در آستانه انتخابات مجلس نهم در اردبیل اظهار داشت: خانه کارگر به عنوان یک تشکل صنفی و در جهت حمایت و دفاع از حقوق صنفی کارگران در عرصه انتخابات حضور فعال خواهد داشت و تلاش می‌کند با این حضور توطئه‌ها و ترفند استکبار جهانی را خنثی کند.

وی تصریح کرد: خانه کارگر با احترام به تمام نامزدهای این دوره از مجلس شورای اسلامی با توجه به جلسات متعدد با نمایندگان کارگران به جمع‌بندی نهایی در حمایت از دو کاندیدا رسید و در این دوره از انتخابات از این کاندیداها حمایت می‌کند.

مقدم خاطر نشان کرد: سیاست ما در این دوره از انتخابات ارایه لیست فراجناحی بود و همان‌گونه که وعده داده بودیم، عمل کردیم.

به گزارش فارس، نماینده اردبیل در مجلس کارگری پایبند بودن به قانون اساسی و ولایت فقیه و خارج نشدن از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را اصلی‌ترین و والاترین اصل برای این تشکل صنفی برشمرد و اضافه کرد: کارگران همواره مدافع نظام و ارزش‌های والای آن بوده و در این سنگر بیدار و زنده حاضر هستند.

این مقام کارگری ادامه داد: در این دوره از انتخابات نیز این قشر پرتلاش با حضور چشمگیر خود پایبندی خود را به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

وی با برشمردن معضلات و مشکلات جامعه کارگری از قبیل قراردادهای موقت کار، نبود امنیت شغلی و پرداخت نشدن چندین ماهه حقوق کارگران بیان کرد: ما از نمایندگانی که در این دوره از انتخابات حضور دارند و موفق به کسب آرای مردم می‌شوند، انتظار داریم به درد و رنج جامعه کارگری توجه داشته باشند و در جهت رفع و حل این مشکلات گام بردارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل گفت: نمایندگانی که در مجلس مدافع حق و حقوق کارگر هستند باید همیشه به احقاق حق آنها توجه کرده و بدون وابستگی به کانون‌های قدرت حامی حقوق آنها باشند.

مقدم در ادامه سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت و در صحنه بودن قشر کارگر و پرتلاش جامعه امروز در اوج اقتدار و عظمت است و همه باید قدر این نیروهای تولیدکننده و فعال در عرصه خودکفایی و جبهه خوداتکایی را بدانند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول