اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

رشید: راهبرد دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمنان حضور حداقلی مردم در انتخابات است، گفت: باید با حضور گسترده و فراگیر خود در انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

رشید: راهبرد دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده 04 امام رضا (ع) بیرجند، با بیان اینکه در چند ساله اخیر برنامه‌ریزی‌ها جامع و سیاست‌های مناسبی برای آموزش‌های مختلف و تربیت در مجموعه 04 بیرجند صورت گرفته اظهار داشت: در این مرکز به موضوعات مختلف آموزشی و تربیتی توجهات دقیق و مستمری شده است.

وی اقتدار نظامی را لازمه کشور جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در مرکز آموزشی 04 امام رضا(ع) بیرجند در مورد توانمندسازی، آموزش به موقع و با کیفیت، اقتدار نظامی، تربیت‌های مناسب و متنوع در تقویت بنیان‌های تربیتی، فرهنگی، همبستگی ملی در کشور و رسیدگی به مجموعه تحت امر اقدامات مناسب و قابل توجهی انجام گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی ایران را کشوری فرهنگی و اسلامی دانست و ادامه داد: باید در همه جهات این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.

رشید حضور گسترده و فراگیر اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شوری اسلامی را راهبرد اصلی و استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار حضور حداکثری نیروهای نظامی در این امر مهم شد.

* باید قدر افسران انقلاب اسلامی را بدانیم

امام جمعه بیرجند نیز با بیان اینکه قدردانی از افسران انقلاب اسلامی ایران یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: باید قدر این امنیت و آرامش که به برکت فداکاری سیمای امام راحل در گذشته و امروز به دست آمده دانست و به آن افتخار کرد.

حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه توان و زمان خدمت محدود است و به آسانی به دست نمی‌آید، اذعان کرد: عشق، محبت و ایثار از بهترین اموری است که به آسانی و راحتی به دست نمی‌آید و همگان باید برای خدمت در راستای دستیابی این امور تلاش و در صورت دستیابی به آنها قدر آن را دانسته و به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

* بندگی خدا عاملی موثر در کسب موفقیت‌های بزرگ است

وی بندگی خدا را عاملی موثر در کسب موفقیت های بزرگ برای انسان دانست و بیان داشت: انسان باید خیالات و خرافات را کنار گذاشته و برای خدمت در دامان بندگی خدا قرار گیرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کسی که بندگی خدا را بکند خداوند عالم را مطیع وی خواهد کرد، اضافه کرد: این امر مهم‌ترین نیاز زندگی و خدمت به خلق است.

در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی فرمانده سابق مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند تقدیر و امیر سرتیپ دوم رضا آذریان به سمت فرمانده این مرکز منصوب شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول