اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال‌های گذشته صورت گرفت

افزایش 15 درصدی قبولی دانش‌آموزان ایجرودی در کنکور‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: درصد قبولی دانش‌آموزان ایجرودی در مقایسه با سال‌های گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

افزایش 15 درصدی قبولی دانش‌آموزان ایجرودی در کنکور‌

تقی ناصر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان این شهرستان اقدامات بسیاری را انجام داده‌ است.

وی با بیان اینکه با تلاش دبیران و معلمان دانش‌آموزی سطح علمی دانش‌آموزان ایجرودی ارتقای چشمگیری داشته است، ادامه داد: میزان قبولی دانش‌آموزان ایجرودی در کنکور سراسری و در زمینه‌های مختلف علمی موید این مطلب است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود یادآور شد: میزان قبولی و موفقیت دانش‌آموزان ایجرودی در المپیادهای مختلف علمی نیز از رشد 92  درصدی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

ناصر احمدی با اشاره به سایر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در زمینه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود از زمان آغاز سال تحصیلی جدید زنگ نماز در برنامه آموزشی مدارس این شهرستان گنجانده شده است.

وی اذعان داشت: با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اجرای 114 برنامه را در سال تحصیلی جاری در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: بسیاری از این برنامه‌ها به صورت موفق توسط مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان اجرا شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود با اشاره به برگزاری آزمون آغازین برای دانش‌‌آموزان ایجرودی یادآور شد: پس از برگزاری این آزمون اشکالات درسی دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گرفته و برنامه‌ریزی به منظور برطرف کردن این اشکالات صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف پژوهشی برای دانش‌آموزان ایجرودی یادآور شد: ایجاد مراکز مشاوره و راهنمایی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود صورت گرفته است.

ناصر احمدی با اشاره به دریافت مجوز مدرسه ایثارگران در آموزش و پرورش شهرستان ایجرود یادآور شد: تبیین سند تحول بنیادین نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در طول دهه فجر اضافه کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال در طول دهه فجر 44 برنامه توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان ایجرود در قالب کاروان‌های راهیان نور از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ایجرود است، ادامه داد: هدف از این اعزام‌ها آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه جهاد و ایثارگری‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش ایجرود در طول اردوهای راهیان نور اضافه کرد: تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان، معرفی الگوهای ایثار و ارائه دل نوشته‌های شهدا از برنامه‌هایی است که در طول سفر دانش‌آموزان به مناطق جنگی اجرا می‌شود.

ناصر احمدی یادآور شد: دانش‌آموزان در سفر به شهرهای جنگی از مناطقی همچون دهلاویه، شلمچه، هویزه و اروند بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبیین الگوهای شاخص و موفق از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ایجرود است، اضافه کرد: تبیین این الگوها کمک شایانی به روشنگری مسائل جنگی برای دانش‌آموزان می‌کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول