اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان ولایی گیلان:

مشارکت در انتخابات معادلات سیاسی را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان ولایی گیلان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 12 اسفند معادلات سیاسی موجود را در راستای وضع متعالی‌تری تغییر می‌دهد.

مشارکت در انتخابات معادلات سیاسی را تغییر می‌دهد

مصطفی ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه مردم آگاه گیلان در انتخابات مجلس نهم حضوری گسترده می‌یابند اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم پس از فتنه 88 از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نگاه جهانیان به این انتخابات دوخته شده است افزود: نباید از هیچ تلاش و کوششی برای مشارکت حداکثری و گسترده سیاسی دریغ کرد.

این مسئول انتخابات و مشارکت مردم را یکی از مواهبی دانست که می‌تواند در خدمت پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی ابراز داشت: انتخابات فرصتی است که در آن مردم می‌توانند مبتنی بر اندیشه دینی خود معادلات سیاسی موجود را در راستای وضع متعالی‌تری تغییر دهد.

ثروتی با تصریح بر اینکه مردم در انتخابات 12 اسفند پای صندوق‌های رأی هجوم می‌آورند افزود: مردم رأی دشمن‌شکن خود را مانند تیری در قلب دشمن در صندوق‌ها رها می‌کنند.

وی درباره اهمیت انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و جایگاه مجلس در نظام مردم‌سالاری دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان ولایی گیلان شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی نامید و یادآور شد: امام خمینی (ره) در وصیتنامه سیاسی و الهی خود به همگان سفارش فرمودند که در تمام انتخابات در صحنه باشند و این حضور را یک وظیفه عمومی و همه را به یک میزان مسئول سرنوشت کشور می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه جبهه متحد اصولگرایان ولایی گیلان لیست خود را با هماهنگی ستادهای شهرستانی و مشورت با بزرگان و علمای استان نهایی کرده‌ است خاطر نشان کرد: از رشت نظرعلی علیزاده، جبار کوچکی‌نژاد و سید رضا موسوی‌روزان، از صومعه‌سرا حمید رضا خصوصی، از آستارا علیرضا نعمتی، از رودبار رضا اکبرزاده، از آستانه‌اشرفیه محمدحسین قربانی، از رودسر اسدالله عباسی و از لنگرود سید گل‌آقا پورعباس در لیست این جبهه قرار گرفتند.

ثروتی افزود: شهرستان‌های لاهیجان، تالش و فومن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول