اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

مجلس ششم یک نقطه تاریک در تاریخ مجلس‌ بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای‌ اسلامی گفت: مجلس ششم یک نقطه تاریک در تاریخ مجلس‌ بوده و مانند یک دمل چرکین به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران چسبیده بود.

مجلس ششم یک نقطه تاریک در تاریخ مجلس‌ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی‌کوهبنانی صبح امروز در جمع مردم منطقه رضاشهر مشهد در مسجد المهدی اظهار کرد: مجلس هشتم رو به اتمام است و در چهار سال گذشته خدمات شایانی ارائه کرده و البته راه‌های نرفته زیادی نیز وجود دارد که مجلس نهم باید با قدرت آن را ادامه دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای‌ اسلامی افزود: آنچه در مورد مجلس نهم حائز اهمیت است، مشارکت گسترده مردم است و امروز تمام تریبون‌های تبلیغاتی غرب در پی کاهش مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

شریعتی تصریح کرد: مجلس نهم تبلور اراده عمومی مردم ایران و چشم امید تمام مسلمان جهان خواهد بود و مردم ایران باید با مشارکت بالای خود یک الگوی عینی برای مسلمانان بیدار شده منطقه ارائه کنند.

وی در ارتباط با ترکیب مجلس آینده گفت: در مجلس نهم شورای اسلامی جریان انحرافی و نیز نمایندگان جریان فتنه قطعاً جایگاهی نخواهند داشت و مردم با بصیرت ایران اجازه ورود نمایندگان منحرف این دو جریان را به مجلس نهم نخواهند داد.

شریعتی اظهار داشت: مردم ایران به خوبی مجلس ششم و عملکرد آن را در خاطر دارند و هیچ گاه اجازه نمی‌دهند مجلس‌های بعدی به این سرنوشت دچار شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای‌ اسلامی تأکید کرد: مجلس ششم مجلسی ساختارشکن بود و اسرار مهم کشور را در اختیار بیگانگان قرار داد و برای نخستین ‌بار در تاریخ مجلس ایران بلندگوها و تریبون‌های رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی در مجلس مستقر شدند.

وی گفت: مجلس ششم و دوران اصلاحات مانند یک دمل چرکین به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چسبیده بودند که در سایه تدابیر مقام معظم رهبری این بحران رفع شد و مجلس هفتم و هشتم تلاش کردند خاطره تلخ مجلس ششم را از یاد مردم پاک کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: در فتنه سال 88 برخی از معاندین نظام با حمایت‌های گسترده کشورهای غربی، کشور را در آستانه بحران قرار دادند اما بار دیگر مقام معظم رهبری با درایت خود این بحران را نیز حل کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های گفت: انقلاب ایران در آستانه چهل سالگی قرار دارد و باید زمینه را برای رشد و تکامل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جهان اسلام فراهم کرد و این امر به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بین‌المللی ایران پناهگاه مستضعفان جهان است و هم‌چنان که مقام معظم رهبری فرموده‌اند جهان در آستانه تحولی شگرف قرار دارد و آن همان فراهم شدن شرایط ظهور امام عصر(عج) است.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس در ارتباط با شرایط خاص شهر مشهد گفت: شهر مشهد سالانه 25 میلیون زائر و حدود یک میلیون نفر نیز زائر خارجی دارد و شرایط خاص جغرافیایی مشهد و هم‌جواری با کشورهایی چون افغانستان موقعیت مشهد را بسیار خاص کرده است.

شریعتی تصریح کرد: تمامی این مسائل مشهد را تبدیل به یک شهر ویژه کرده است و بر همین اساس با پیگیری‌های فراوان در مجلس هشتم برای شهر مشهد یک بودجه مستقل تعریف شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند یک جهاد در راه خدا است که مشت محکمی بر دهان اوباما و سران مستکبر کشورهای غربی است.

وی افزود: قرآن مجید راه انتخاب اصلح را به همه نشان داده و مردم بابصیرت ایران برای یک انتخاب شایسته باید همواره رهنمودهای قرآن را سر لوحه خود قرار دهند.

نماینده جبهه متحد اصولگرایان مشهد گفت: در روزهای اخیر برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی رواج پیدا کرده و من را نماینده حزب مردم‌سالاری معرفی کرده‌اند و باید اعلام کنم هیچ نسبتی با این حزب ندارم و از آن اعلام برائت می‌کنم.

شریعتی تصریح کرد: سوابق گذشته من نشان می‌دهد که همواره در مقابل حزب ننگین مشارکت ایستاده‌ام و امروز نیز خود را هم‌چنان متعلق به جبهه پر برکت پیروان خط امام و رهبر می‌دانم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول