اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقایسه 6 ماه ابتدایی سال جاری نشان می‌دهد

رشد 47 درصدی تشکیل تعاونی‌ در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: تشکیل تعاونی‌ها نسبت 6 ماهه ابتدایی سال، 47 درصد رشد داشت.

رشد 47 درصدی تشکیل تعاونی‌ در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، علی‌اکبر لبافی اظهار داشت: 801 شرکت تعاونی و یک مورد اتحادیه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه سال 90 تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به تعهد سالانه که از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ابتدای سال در این زمینه ابلاغ شده است حدود 21 درصد و به نسبت برنامه 11 ماهه امسال بیش از 45 درصد رشد در این ارتباط داشته‌ایم.

لبافی خاطرنشان کرد: تعداد تعاونی‌ها و اتحادیه‌هایی که در سال جاری در سامانه به ثبت رسیده‌اند، 667 تعاونی است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های قوچان و رشتخوار و کمترین آنها مربوط به شهرستان‌های نیشابور و تربت‌حیدریه است.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه سال جاری 101 تعاونی از ادارات استان (12 درصد بیش از ماه قبل) مجوز ثبت دریافت کرده‌اند که این تعداد معادل 15 درصد تعهد ابلاغی برای کل استان است.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی افزود: بررسی آمار نشان می‌دهد بیشترین تعداد تشکیل تعاونی‌ها در بهمن‌ماه مربوط به شهرستان مشهد با 45 تعاونی است.

لبافی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، بخش تعاون را بیشتر از قبل فعال و پویا کنیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول