اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان قم عنوان کرد

حمایت از تعاونی‌ها برای ایجاد اشتغال در جامعه

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه استان قم بر ضرورت حمایت از تعاون‌ها در راستای توسعه اشتغال‌زایی تاکید کرد.

حمایت از تعاونی‌ها برای ایجاد اشتغال در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، آیت‌ حیدری در مراسم افتتاحیه باجه ولیعصر این بانک در سخنانی مهم‌ترین اهداف تشکیل بانک توسعه تعاون را حمایت از اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال دانست و گفت:‌ تلاش می‌کنیم از طرق مختلف از جمله ارائه انواع تسهیلات به تعاونی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی حمایت لازم را از بخش‌های مختلف به ویژه بخش تعاون داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات صنف درودگران در قم، ایجاد باجه در محل تعاونی درودگران را گامی از سوی بانک توسعه تعاون در زمینه حمایت و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این قشر دانست.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان قم نداشتن برند برای صنایع چوب استان را از مهم‌ترین مشکلات این قشر دانست و افزود: برند سازی برای این صنعت از موارد بسیار ضروری است که باید به آن توجه شود.

رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استاندار قم نیز در این مراسم اظهار داشت: با ایجاد شهرک صنایع چوب در استان قم جایگاه این صنعت در قم ارتقاء خواهد یافت.

در حاشیه مراسم به قید قرعه به 20 نفر از اعضای تعاونی دروردگران تسهیلات بدون سپرده گزاری از طرف بانک توسعه تعاون ارائه شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول