اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آزادشهر خبر داد:

توزیع گوشت، برنج و شکر به قیمت تعاونی در آزادشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آزادشهر گفت: گوشت مرغ و گوساله به صورت گرم و منجمد و برنج و شکر به قیمت تعاونی بین مردم توزیع می‌شود.

توزیع گوشت، برنج و شکر به قیمت تعاونی در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرضا حسینی ظهر امروز در جمع مدیران آزادشهر با اشاره به نزدیک شدن سال نو و ایام نوروز اظهار کرد: طی هماهنگی‎های به عمل آمده قیمت مرغ‎های گرم کیلویی 3 هزار و 700 تومان خواهد بود و مرغ‎های منجمد هم کیلوئی 3 هزار و 100 تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: گوشت‎هایی که به صورت تعاونی توزیع می‎شود کاملا سالم است و همشهریان از بابت بهداشتی بودن آن هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در راستای اهداف و سیاست‎های دولت در راستای تنظیم بازار و ایجاد رقابت بین واحدهای تولیدکننده و شرکت‎های پخش این اداره با مشارکت اصناف اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره نیز کرده است.

حسینی ادامه داد: عرضه میوه تازه و باکیفیت با قیمت دولتی در چند روز مانده به فرارسیدن عید نوروز از دیگر برنامه‎هایی است که اداره بازرگانی شهرستان به شدت پیگیر آن خواهد بود.

وی افزود: اداره بازرگانی شهرستان آزادشهر در ایام محرم و صفر و ایام‎الله دهه مبارک فجر 37 تن برنج، 19 تن  روغن و هفت تن قند را به قیمت دولتی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره صنعت و معدن و تجارت در بین مساجد، هیئت‎های مذهبی و تکیه‎ها توزیع کرده است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آزادشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شایعه پراکنی‎ها و جوسازی‎های دشمن تصریح کرد: اگر کسی بخواهد قیمت‎ها را بدون هماهنگی و نظارت تغییر بدهد و از فضای به وجود آمده سوء استفاده کند با او برخورد خواهیم کرد و تلفن 124 در اختیار همشهریان و هموطنان است تا در صورت بروز مشکلاتی این چنینی با اداره بازرگانی و بازرسان ما تماس بگیرند و آنها را در جریان اتفاقات بازار بگذارند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی ابراز امیدواری کرد مردم در انتخابات حضوری موثر و مفید داشته باشند و انتخابی که می‎کنند برای منطقه و کشور مفید واقع شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول