اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی بسته‌بندی محصولات کشور رخ داد

کسب رتبه نخست توسط صنایع دستی استان قزوین

خبرگزاری فارس: صنایع دستی استان قزوین در نخستین جشنواره ملی بسته‌بندی محصولات صنایع دستی که در شهر زنجان برگزار شد توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

کسب رتبه نخست توسط صنایع دستی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان قزوین، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بسته‌بندی مطلوب نقش مهمی بین فروشندگان و خریداران در بازارهای جهانی ایفا می‌کند که شناخت سلیقه‌ها و نیاز مصرف کنندگان برای شناسایی تکنیک‌های جدید در بسته‌بندی و عرضه محصول از راه‌های دستیابی به شاخص‌های قدرتمند بازاریابی و فروش است که هم اکنون شاهد موفقیت‌های بسیاری در بحث بسته‌بندی در کشور بوده و هنرمندان و صنعتگران توانسته‌اند با حمایت‌های دولت از علم و روش‌های به روز رسانی آن بهره‌مند شوند.

حمیدرضا قاسمی اظهار کرد: در جشنواره ملی بسته‌بندی که در شهر زنجان برگزار شد، استان قزوین مقام نخست را در بخش برترین‌های هنر ـ صنعت بسته‌بندی محصولات صنایع دستی کسب کرد و با 90 اثر بسته‌بندی که از استان قزوین به این جشنواره ارسال شده بود توانست بالاترین امتیاز داوری را از حیث تنوع، استفاده از مواد اولیه مناسب و اصولی بودن بسته‌ها، از آن استان قزوین کند.

وی ضرورت بسته‌بندی شکیل را در تولید محصولات صنایع دستی مهم برشمرد و افزود: مرحله تولید آثار صنایع دستی با بسته‌بندی مناسب و درخور محصولات هنری است که می‌تواند در بازارهای فروش داخلی و خارجی اثر گذاشته و مورد استقبال خریداران قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: استان قزوین نیز در امر آموزش و اطلاع رسانی این مهم تلاش بسیار داشته و حوزه معاونت صنایع دستی اقدام به اطلاع رسانی و آگاهی هنرمندان در راستای استفاده از بسته‌بندی برای محصولاتشان کرده و همواره شعار" بسته بندی،فروشنده خاموش "را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در ادامه یادآور شد: کسب این موفقیت برای ما به منزله حرکت مثبت و گام نخست است که بتوانیم بسته‌بندی را جزء جداناپذیر محصولات صنایع دستی کرده و تمامی بسته‌بندی‌ها را به تولید انبوه برسانیم و این مهم نیز با عنایت خداوند و نظارت معاونت صنایع دستی و تلاش‌های پیگیرانه کارشناسان، هنرمندان و صنعتگران محقق می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول