اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی استان زنجان:

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی مراغه فرصتی برای شناسایی سلایق است

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای صنایع دستی فرصتی برای شناسایی بهتر سلایق مردم است‌.

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی مراغه فرصتی برای شناسایی سلایق است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی،سعید حسنی در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع دستی مراغه افزود: برگزاری چنینی فرصت‌های مانند نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی مراغه می‌تواند منجر به شناسایی هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی که قابلیت حضور در نمایشگاه‌های منطقه‌ای، ملی و حتی بین‌المللی را دارند، شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از تاثیرات مهم برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای، شناسایی بازارهای فروش و عرضه صنایع دستی استان‌ها در استان‌های مختلف است.

حسینی اضافه کرد: از سوی دیگر با رصد این نمایشگاه‌ها می‌توانیم جاذبه و حضور صنایع دستی استان‌های مختلف را در مناطق مختلف کشور مشاهده و شناسایی کنیم.

معاون صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: با وجود اقدامات خوبی که در برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای در سراسر کشور صورت گرفته هنوز کمبودهایی در این زمینه احساس می‌شود که با توجه ویژه روی آنها می‌توان نسبت به بهبود نحوه برگزاری آنها اقدام کرد.

حسنی تشریح کرد: طرح و اهداف برگزاری چنین نمایشگاه‌های بسیار خوب و عالی هستند اما برای رسیدن به مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه‌ها لازم است چارچوب‌ها را مشخص کنیم که یکی از آنها سوق دادن برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای به سمت بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از حوزه‌هایی که نیاز به کار بیشتری دارد، بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای جذب حداکثری آحاد مردم است که این مهم در مراغه به خوبی انجام شده بود تا جایی که غرفه این استان از فروش بالایی برخوردار بود.

حسنی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها باید در راستایی عمل کنند که مردم سایر استان‌ها به خرید صنایع دستی علاقه‌مند شوند، در واقع باید تاثیر برگزاری آنها را در جذب همه سلیقه‌ها و رضایت آنها در میزان خرید مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول