اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر:

مجوز نمایشگاه ملی صنایع دستی صادر شد

خبرگزاری فارس: شهردار نوشهر گفت: مجوز نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر صادر شد.

مجوز نمایشگاه ملی صنایع دستی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی امانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران بیان داشت: بر اساس سال‌های گذشته امسال نیز در ایام نوروز جشنواره سبزینه را با همکاری ادارات مختلف از جمله اداره ارشاد اسلامی خواهیم داشت با این تفاوت که با رایزنی‌های صورت گرفته با توجه به استقبال کم‌نظیر هموطنان گرامی از دیگر استان‌ها از این جشنواره، پیگیری‌های لازم برای ملی شدن آن در حال انجام است و منتظر جواب از وزارت ارشاد هستیم.

وی اظهار داشت: در روز برگزاری جشنواره، براساس سنوات گذشته به قید قرعه به یکی از خوش حساب‌ترین شهروندان در پرداخت به موقع عوارض شهرداری یک دستگاه خودرو پراید یا تیبا اهدا می‌شود.

امانی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ایام نوروز و با بیان اینکه طرح استقبال از نوروز از 15 اسفندماه آغاز می‌شود، بیان داشت: از آنجایی که شهرداری نهادی خدمتگزار در استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران و توریست محسوب می‌شود، بر آنیم تا با تدبیر و برنامه‌ریزی متفاوت از سال‌های گذشته با تضمین اقامت مسافران در این خطه زیبا، آنان را نسبت به اقامت مجدد در این شهر ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که نظافت از جمله نکات مهم در استقبال بهار محسوب می‌شود از شهروندان می‌خواهیم در این رابطه به‌ویژه در ایام منتهی به نوروز همکاری لازم را با شهرداری در بحث زباله داشته باشند.

شهردار نوشهر تصریح کرد: امسال بنا داریم برای نخستین بار در روزهای پایان سال با برنامه‌ریزی به محلات مختلف شهر رفته و زباله‌های حاصله از خانه‌تکانی‌ها و رفت و روب‌ها را جمع آوری کنیم و در این رابطه نیز اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان صورت خواهد گرفت.

وی با اعلام آمادگی برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی بومی نوشهر گفت: امسال نیز نمایشگاه ملی صنایع دستی با غرفه‌هایی از استان‌های مختلف کشور در مجاورت پارک نگین برگزار می‌شود. مجوز این نمایشگاه صادر شده و پیش‌بینی می‌شود استقبال بیشتری نسبت به سنوات گذشته از این نمایشگاه به‌عمل آید.

امانی با بیان اینکه در منطقه نمونه گردشگری سیترای نوشهر به عنوان مرکز ثقل جذب توریست نیز آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران وجود دارد، از پیش‌بینی بودجه 12.5 میلیاردی بودجه شهرداری برای سال 91 خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با بودجه سال جاری نیز مطابق پیش بینی‌های صورت گرفته پیش می‌رویم و قطعا این بودجه محقق خواهد شد.

وی که اخیراً به عنوان شهردار نمونه استان در حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی شد، اذعان داشت: یک‌‌هزار متر مربع زمین در مرکز شهر برای احداث کتابخانه مرکزی شهرستان در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول