اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بیرجند خبر داد

کشف 100 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: در راستای کنترل و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و طی بازدید از سردخانه‌ها حدود 100 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی در شهرستان بیرجند کشف و ضبط شد.

کشف 100 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان‌جنوبی، سعید افتخاری‌مقدم اظهار داشت: گوشت‌های ضبط شده به علت عدم رعایت شرایط مناسب دما در زمان نگهداری دچار فساد شده بود که بلافاصله توسط کارشناسان دامپزشکی ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: سردخانه‌های کلیه مراکز نظیر پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس شبانه‌روزی که برای پرسنل، دانشجویان و دانش‌آموزان غذا تهیه می‌کنند تحت نظارت مستقیم دامپزشکی هستند.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند اضافه کرد: اکیپ‌های سیار نظارت شبکه دامپزشکی بیرجند علاوه بر مراکز فوق، به صورت مستمر در دو نوبت صبح و عصر از کلیه مراکز تهیه، توزیع و نگهداری فرآورده‌های خام دامی شهرستان بازدید و با هرگونه تخلفی که سلامت عمومی جامعه را به خطر اندازد برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول