اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات توطئه‌ها را سرکوب می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را سرکوب می‌کند.

حضور مردم در انتخابات توطئه‌ها را سرکوب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در همایش بزرگ علمای شیعه و سنی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است.

وی افزود: توطئه‌ها و دسایس دشمنان با هدف عدم حضور مردم در این عرصه و تخریب انتخابات صورت می‌گیرد و حضور مردم موجب سرکوب این توطئه‌ها خواهد شد.      

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به جایگاه مهم روحانیت در جامعه و اعتماد مردم به این قشر اشاره کرد و گفت: روحانیت با هدایت‌های خود، در مسیر مشارکت گسترده مردم در انتخابات در شرایط حساس کنونی اقدام کند.

وی هدف از تبلیغ را، ایجاد مجلس توانمند و قوی توصیف کرد و اظهار داشت: مجلسی قدرتمند است که در مسیر دین و مصالح کشور شکل بگیرد و نمایندگان آن با مشارکت گسترده مردم انتخاب شوند.

امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش، تعهد نامزدها در قبال ملت و مصالح ملی را مورد توجه قرار داد و از مردم خواست تا اهدافشان در انتخاب مادی نباشد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه مردم با بصیرت نماینده خود را برای جایگاه مهم مجلس انتخاب کنند، از نامزدهای انتخابات نیز خواست تا با هدف خدمت وارد عرضه رقابت شوند.

وی تصریح کرد: متون تبلیغی باید با شئونات جامعه اسلامی تناسب داشته باشد و نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

سیدکریم سجادی رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز از روحانیت شیعه و سنی که با اتحاد و زمان‌شناسی و بصیرت در این گردهمایی شرکت کرده‌اند قدردانی کرد.

آخوند صمدی امام جمعه اهل سنت جرگلان نیز بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات تأکید کرد و اتحاد و همدلی و یکپارچگی خراسان شمالی را موجب یأس دشمنان خواند و منویات رهبر معظم انقلاب را موجب تکلیف برای همگان در رعایت قانون و انتخاب اصلح و مشارکت گسترده مردم را در این انتخابات دشمن‌شکن خواند. 

همایش بزرگ علمای شیعه و سنی در محل سالن حافظ بجنورد برگزار شد که در این همایش بر تبیین اهمیت مجلس و ضرورت تقید به قانون و شرع در انتخابات و حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید شد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول