اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم مجلس:

تخریب انتخاباتی در مرام ولایت‌مداران نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه افراد به دنبال تخریب دیگران نباشند گفت: کسانی که مرید رهبری هستند،‌ نباید به دنبال تخریب دیگران باشند.

تخریب انتخاباتی در مرام ولایت‌مداران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، علی لاریجانی با حضور در جمع اهالی دهستان قاهان قم با بیان اینکه این کار به ضرر انقلاب و به ضرر کسی است که اقدام به تخریب دیگران می‌کند و چنین شخصی ابتدا در پیشگاه الهی خود را خوار می‌کند ادامه داد: این دسته افراد که در مورد دیگران حرف‌های دروغ می‌زنند، لکه‌ سیاهی در پرونده خود به ثبت می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه در کشور بحث‌های سیاسی کم‌خاصیت وجود دارد اظهار داشت: راه ما راه آبادانی است و مسئله مهم امروز کشور انتخابات است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه کار اصلی مسئولان سر و صدای سیاسی نیست و مردم مسئولان را برای سر و صدای سیاسی انتخاب نمی‌کنند افزود: برخی فکر می‌کنند، ماموریتشان سر و صدای سیاسی درست کردن است.

وی با تاکید بر تمرکز مسئولان بر آبادانی در کشور ادامه داد: اگر در کشور آبادانی اصل باشد هیچ کس نمی‌تواند به کشور تعرض کند و همه باید هماهنگ با رهبر معظم انقلاب به دنبال رفع مشکلات باشند.

لاریجانی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین مسئله امروز کشور است افزود: امروز بسیاری چشم‌ها به ایران دوخته شده است اما مردم با وجود برخی دلخوری‌ها باز هم به همراهی انقلاب خواهند آمد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای راهپیمایی 22 بهمن نیز قصه‌خوانی‌های بسیاری داشتند تصریح کرد: مردم جواب غربی‌ها و جوجه دیکتاتورهای منطقه را به خوبی دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در سخت‌ترین شرایط هوشیارانه حامی انقلاب بوده‌اند گفت: در زمان دفاع مقدس که همه قدرت‌ها جمع شدند تا اراده ملت ایران را در هم بشکنند ملت با همه وجود به صحنه آمد.

وی با اشاره به اعترافات دیکتاتورهای عربی در ارتباط با همراهی صدام در حمله به ایران تصریح کرد: در ایران تازه انقلاب شده بود اما همه شرق و غرب و منطقه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را از پا درآورند.

لاریجانی با اشاره به شرایط داخلی کشور در سال‌های نخستین انقلاب اظهار داشت: در آن زمان کار بنی‌صدر فتنه‌گری در داخل کشور بود و او علیه جمهوری اسلامی و حزب جمهوری اسلامی اقدام می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه در آن صف‌کشی‌ها کاملا روشن بود و نیروهای انقلابی کاملا راه خود را از بنی‌صدر جدا کردند این سئوال را مطرح کرد که چه چیزی مانع از آن شد تا در برابر این فشارها انقلاب ساقط نشود.

نماینده مردم قم در خانه ملت نخستین عامل این مسئله را رهبری حکیمانه امام راحل(ره)‌ دانست و گفت: این حضرت امام (ره) بود که با شجاعت به صحنه آمد و همه فتنه‌گران داخلی را سر جای خود نشاند.

وی ادامه داد:‌ ابتدا امام راحل(ره)‌ بنی‌صدر را از فرماندهی کل قوا عزل کرد و سپس مجلس به حساب او رسید.

لاریجانی رکن دوم تداوم انقلاب را حضور مردم برشمرد و اظهار داشت: کاری که مردم در دفاع مقدس کردند کاری ساده نبود؛ در شرایط جنگ با نفت هفت دلار هم باید مایحتاج مردم تهیه می‌شد و هم تجهیزات جنگ فراهم می‌شد.

وی نکته مهم حاصل از مبارزات دفاع مقدس ملت ایران را یکپارچگی صفوف دانست و گفت: ملت ایران نشان داد که ملت بزرگی است و کسی نمی‌تواند در صفوف آن اختلاف ایجاد کند.

رئیس مجلس تهدیدهای فعلی دشمنان برای حمله به ایران را ناشی از ترس آنان از ایران دانست و افزود: آنها می‌دانند که اگر با ایران مقابله کنند گرفتار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیدار است و پای خون شهیدان خود ایستاده است ادامه داد: ملت ایران نمی‌گذارد کسی به این کشور نگاه چپ کند. البته نباید تهدیدات را نادیده بگیریم اما سر و صداها از سر قدرت نیست.

لاریجانی با اشاره به سیاست‌های مغرضانه دول غربی نسبت به مسئله هسته‌ای ایران و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئله هسته‌ای گفت: ملت ایران ملتی دست دوم نیست و اگر اراده کند با سر و صدا نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

وی خطاب به تروریست‌های غربی گفت: هر چه دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کنید باز جوانان ما جای آنان را پر خواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت فکری استواری را به همراه دارد افزود: اگر وحدت فکری حفظ شود‌ خطرات دور است.

وی با اشاره به برخی وقایع رخ‌ داده در زمان بنی‌صدر اضافه کرد: باید از تاریخ عبرت بگیریم، زیرا برخی مناصب در اختیار بنی‌صدر برای مردم مشکل ایجاد می‌کرد،‌ اما زمانی هم که با هم یکدل شدند، هم در جبهه‌ها پیروز شدند و هم در داخل کشور.

لاریجانی با اشاره به توجه انقلاب به نقاط محروم و روستاها اظهار داشت: این یک دستاورد بزرگ است که انقلاب به شهرهای محروم توجه کرد.

وی با اشاره به بی‌توجهی رژیم شاه به شهر قم گفت: استان قم هنوز هم دچار محرومیت فراوانی است و این استان مردم مظلومی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای به دست آمده برای شهر قم طی سال‌های گذشته تصریح کرد: در این زمینه می‌توان به آب‌رسانی و برق‌رسانی و ایجاد راه دسترسی به روستاها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ایران یک کشور فقیر نیست و دارای مردم تحصیل‌کرده است که باید به آبادانی آن بپردازیم. اگر آبادانی در روستاها سرعت بگیرد مشکل اشتغال برطرف می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سالانه 17 میلیون زائر در استان قم خواستار استفاده از این ظرفیت شد و اضافه کرد: باید قدر نعمت وجود بارگاه مطهر حضرت معصومه (س)، مراجع معظم تقلید و حوزه علمیه در این استان را بدانیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول