اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نامزدها در انتخابات حرمت رقبا را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در تبلیغات خود از تخریب شخصیتی سایر رقبا پرهیز و به بیان اهداف خود بپردازند.

نامزدها در انتخابات حرمت رقبا را حفظ کنند

حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید رعایت قانون به عنوان یک اصل غیر قابل تغییر در مورد همه داوطلبان به صورت یکسان اعمال شود.

وی هدف از اجرای قانون را رشد اخلاق و نظم در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه نامزدهای انتخاباتی خود در آینده قانون‌گذار و ناظر بر اجرای دقیق آن خواهند بود، باید حساسیت بیشتری برای اجرای دقیق قانون از طرف خود و هوادارانشان داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: مردم التزام عملی داوطلبان در دوران تبلیغات را به صورت دقیق رصد می‌کنند.

وی، پرهیز از بی‌اخلاقی را در آستانه انتخابات امری ضروری عنوان کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغ خود نباید اقدام به تخریب دیگر چهره‌های انتخاباتی کنند و این امر از نظر مردم روشی ناپسند است.

فخری خاطرنشان کرد: در شرایط انتخاباتی کوچک‌ترین تهمت به سرعت در میان مردم پخش و عوارض گسترده‌ای دارد.

وی، انتقاد صرف و پر سر و صدا از دولت و عملکرد مسئولان را برای جلب رای مردم غیراصولی عنوان کرد و افزود: دادن وعده‌های غیرقابل عمل به مردم خلاف اخلاق انتخاباتی است.

امام جمعه موقت ارومیه زیاده‌روی و صرف هزینه‌های زیاد در امر تبلیغات را امری ناپسند دانست و گفت: برای تبلیغات نیازی به اینگونه هزینه‌ها نیست و تجربه ثابت کرده هر داوطلبی که بیشتر تبلیغ کند نتیجه عکس می‌گیرد.

فخری گفت: برخی داوطلبان به دلیل تبلیغ نادرست اطرافیان تصور می‌کنند که همه توجه‌ها به سمت اوست و رای اول شهر می‌شوند و در صورت تحقق نیافتن این امر اقدام به بیان موضوع تقلب در انتخابات می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی اظهار داشت: داوطلبان باید در تمام مراحل تبلیغات و انتخابات واقع‌نگر بوده و فریب افراد تملق‌گو را نخورند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول