اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 31

اکبرپور: کارنامه مردم در انتخابات درخشان‌تر از دوره‌های گذشته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: کارنامه مردم در انتخابات مجلس نهم درخشان‌تر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

اکبرپور: کارنامه مردم در انتخابات درخشان‌تر از دوره‌های گذشته می‌شود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سطح شهرستان ایجرود طبق زمان‌بندی انجام شده برنامه‌های انتخابات تا کنون به پیش رفته است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان اندیشیده شده است، افزود: جذب و آموزش نیروهای انتخابات در شهرستان انجام شده و هئیت‌های نظارت، بازرسی، اعضای صندوق و عوامل اجرایی نیز در آمادگی برای برگزاری انتخابات پر شور در شهرستان هستند.

فرماندار ایجرود از فعال بودن 42 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: بسیاری از شعبات شهرستان به دلیل پراکندگی جمعیت روستایی سیار است.

وی با اشاره به اینکه اجرای انتخابات در دست اقشار مختلف مردم است، گفت: فرهنگیان، بسیجیان و بازاریان در قالب هیئت‌های نظارت، بازرسی، عوامل اجرایی و اعضای صندوق این انتخابات را برگزار می‌کنند.

اکبرپور با بیان اینکه 950 عوامل اجرایی در امر انتخابات شهرستان دخیل هستند، خاطرنشان کرد: 10 نامزد برای کسب کرسی مجلس در این شهرستان در طی هفت روز تبلیغات خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخاباتی پر شور نقشه راه محسوب می‌شود، افزود: خوشبختانه وفاداری مردم به نظام همواره در صحنه‌های مختلف ثابت شده است و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به نظام اعلام می‌کنند، یادآور شد: مردم همواره در تعیین سرنوشت خود حساس بوده و برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند.

وی با دعوت از مردم شهرستان ایجرود برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: مردم در طول 33 سال گذشته نشان داده‌اند که نیاز به دعوت ندارد و همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام به خوبی می‌ایستند.

اکبرپور با اشاره به اینکه مردم ایجرود در انتخابات مختلف با حضور حداکثری حرف اول را می‌زنند، تصریح کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات کارنامه این دوره درخشان‌تر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم ایجرود همواره میدان‌دار حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام هستند، بیان داشت: مردم ایجرود با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری به افتخارات خود می‌افزایند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول