اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس سیاسی‌ترین استان کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین امر سیاسی کشور محسوب می‌شود و فارس نیز سیاسی‌ترین استان در کشور است.

فارس سیاسی‌ترین استان کشور است

حسین صادق‌عابدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شرایط انتخابات در استان فارس مناسب است و مجریان انتخابات برای آمادگی بیشتر در جلسات متعدد هماهنگی و مانور کشوری شرکت کردند که در مانور، استان فارس از نظر آمادگی انتخاب رایانه‌ای اول شد.

مقام ارشد استان فارس با بیان اینکه در حوزه انتخابی فسا انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: همان‌گونه که در روز 22 بهمن شاهد حضور چشم‌گیر مردم در صحنه بودیم به طور یقین در انتخابات نهمین دوره مجلس شاهد حضور حداکثری مردم هستیم که امیدواریم در استان فارس رتبه نخست حضور را کسب کنیم.

نماینده دولت در استان فارس اضافه کرد: کسی که وارد عرصه انتخابات می‌شود باید به قوائد آن احترام بگذارد و در صورتی که با رأی مردم وارد مجلس شود یا از حضور در مجلس باز بماند با رفاقت کار را تمام کند.

وی با بیان اینکه افرادی که از فیلترهای شورای نگهبان سربلند بیرون آمدند امین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: کاندیداهای تأیید صلاحیت شده‌ای که موفق به وارد شدن به مجلس نمی‌شوند، می‌توانند با مدیریت استان فارس همکاری داشته باشند.

صادق‌عابدین بیان کرد: کاندیداها نباید وعده‌هایی که محقق نمی‌شود را بدهند چرا که انتظارات مردم را بالا برده و در صورت عدم اجرای آن ایجاد ناامیدی می‌کند.

استانداری فارس تصریح کرد: انتخابات را قومی و قبیله‌ای نکنید چراکه نمایندگان یکسان و نمایندهٔ تمام ملت ایران هستند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول