اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 184

لیست انتخاباتی عدالت‌طلبان در مازندران تکمیل شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران از تکمیل لیست انتخاباتی عدالت‌طلبان ایران اسلامی در مازندران خبر داد.

لیست انتخاباتی عدالت‌طلبان در مازندران تکمیل شد

مرتضی پاکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری شعار این حزب را در انتخابات مجلس نهم "هستیم بر آن عهدی که بستیم" بر مبنای شاخصه‌های "ولایت، عدالت، صداقت، نظارت و پیشرفت" اعلام کرد و اظهار داشت: هدف اصلی این حزب حضور مستمر در فضای سیاسی کشور و پیگیری مطالبات واقعی مردم است.

وی تصریح کرد: هدف دیگر ما شناساندن نامزدهای اصلح و ایجاد فضای سالم و حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات است.

پاکزاد خاطرنشان کرد: حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمام سعی خود را کرده که نامزدهای اصلح را در لیست خود بگنجاند که به هیچ جریان و گروه دیگری تعلق و وابستگی نداشته و از سابقه روشن و شفافی در حوزه‌های انتخابیه خود برخوردار باشند.

عضو شورای مرکزی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران بیان داشت: هرگاه نیروهای متعهد و ارزشی با یکدیگر متحد شده و برای هدف مقدسی هماهنگ عمل کرده‌اند مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی نیز چون آنها را از خود می‌دانند همراهی کرده‌اند و به اهداف‌مان هم رسیده‌ایم.

مسئول دفتر سیاسی و کمیته انتخابات حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران تصریح کرد: نظارت بر نمایندگان پس از ورود به مجلس شورای اسلامی از وظایف مهم این حزب است و در صورتی که دوستان ما به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند از جمله اولویت‌هایمان پیگیری لایحه نظارت بر اموال نمایندگان مجلس، ایجاد امنیت شغلی و... در کشور است.

 

* معرفی 12 نامزد حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در مازندران

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های اجتماعی خوبی در سطح کشور داریم، افزود: لیست قطعی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در انتخابات مجلس در کل کشور 150 نامزد است.

سخنگوی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه استان مازندران با اعلام اینکه واکسینه کردن جریان سیاسی بعد از جریان فتنه 88 بسیار ضروری است، گفت: حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب سیره امام خمینی (ره) و اجرای بی‌چون و چرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری از جمله مهم‌ترین اهداف و وظایف این حزب است.

پاکزاد در بخش دیگری با اعلام اینکه مازندران در 9 حوزه انتخابیه 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: حدود 163 هزار نفر برای هر نماینده اعلام نظر می‌کنند.

وی گفت: سید رمضان شجاعی کیاسری و منصورعلی زارعی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، رضا حاجی‌پور از حوزه آمل و لاهیجان، ولی‌الله نانوا کناری از حوزه بابلسر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری و عابدین مومنی از حوزه بابل و بندپی، محمد جمشیدی اردشیری از حوزه بهشهر و گلوگاه، شمس‌الله شریعت‌نژاد از حوزه تنکابن و رامسر، سید محمد سمیعی و سید محمدباقر جویباری قاسمی از حوزه قائمشهر و سوادکوه و جویبار، حجت‌الاسلام سید تقی حسینی از حوزه نور و رویان و حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس جزو 12 نامزد قطعی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در مازندران هستند.

عضو شورای مرکزی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران گفت: عدالت‌طلبان یک تشکیلات قانونی با تابلو و شناسنامه است و ریشه‌های آن مشخص و راه و تفکر آن معلوم است و امیدواریم در مسیر حمایت از نظام و رهبری و مردم بماند و پاسخگوی عملکرد خود باشد.

* هستیم برآن عهدی که بستیم

مسئول دفتر سیاسی و کمیته انتخابات حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران مشارکت حداکثری و فعال، انتخاب هوشمندانه و اجرای برنامه‌ها و قوانین عدالت‌طلبانه را از برنامه این حزب عنوان کرد و ادامه داد: ارائه لیست نهایی و معرفی به مردم با شعار "هستیم بر آن عهدی که بستیم"، تبلیغات منطقی و معرفی ویژگی‌های نامزد مورد حمایت، احترام و حفظ حرمت رقبا و در نظر داشتن تقوای الهی و تزکیه نفس، سعه‌صدر در مقابل هجمه یاوه‌گویان، استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری احتمالی از سوءاستفاده و یا تقلب در سر صندوق و پل ارتباطی نامزدهای انتخابی مجلس نهم با مردم و بالعکس را از فعالیت‌های ورود به مرحله انتخابات حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی برشمرد.

پاکزاد با اشاره به اینکه تاکنون 15 گروه اصولگرایی اعلام موجودیت کردند، عنوان کرد: در حال حاضر همه مردم نظاره‌گر نفس کار این گروه‌ها هستند و تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: یک "انقلاب جبهه‌های انتخاباتی" در این دوره انتخابات نمایندگی مجلس در کشور رخ داده که یک اتفاق کم‌نظیر و جالب بود و امیدواریم خیلی زود فروکش نکند.

سخنگوی حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه مازندران گفت: اوایل قرار بود تفکر اصولگرایی زیر یک چتر بزرگ به نام جبهه متحد اصولگرایی گردهم بیایند که این امر اتفاق نیفتاد.

* ایستادگی نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه

این مسئول با بیان اینکه دشمن با رصد کردن جامعه با شیوه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام است، اضافه کرد: در این میان همیشه استوارتر و محکم‌تر از قبل خواهیم بود و پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و رهبری خواهیم ماند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه در مقابل تمام مکاتب جهانی ایستادگی کرد، اذعان داشت: ایران اسلامی امروز در سایه عنایات الهی و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب در سطح جهان به عزت و سربلندی رسیده است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول