اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان خبر داد

کسب رتبه نخست تیمی زنجان در مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان گفت: کسب رتبه نخست تیمی کارآموزان زنجانی از دستاوردهای دوازدهمین مسابقات ملی مهارت است.

کسب رتبه نخست تیمی زنجان در مسابقات ملی مهارت

یدالله جماعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به حضور برگزیدگان دوره استانی المپیاد ملی مهارت در مسابقات ملی مهارت، گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های مختلف استانی در مرحله کشوری در تهران و البرز برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارآموزان استان زنجان در این المپیاد خوش درخشیدند، تصریح کرد: کسب رتبه نخست تیمی کارآموزان زنجانی از دستاوردهای این دوره از مسابقات است.

مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان با بیان اینکه در مجموع 11 مدال رنگارنگ توسط کارآموزان استان زنجان به دست آمد، افزود: هفت مدال طلا، دو نقره‌، دو برنز و یک دیپلم افتخار حاصل تلاش کارآموزان استان در این دوره از مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه در رشته‌های مکاترونیک، کنترل صنعتی، تراش  CNC، آجرچینی و رباتیک مدال‌های طلا کسب شد، گفت: در رشته‌های مکاترونیک و رباتیک دو رشته طلا به دست آمد.

جماعتی از کسب مدال نقره در رشته‌های گرافیک و لوله‌کشی و گرمایشی خبر داد و افزود: در رشته‌های تاسیسات الکتریکی و سخت‌افزار شبکه نیز مدال برنز به کارآموزان استان زنجان رسید.

وی از کسب دیپلم افتخار در رشته کاشی‌کاری خبر داد و بیان داشت: استان زنجان از نظر تعداد مدال‌ها و امتیازهای کسب شده رتبه نخست کشوری را به دست آورد.

مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان با بیان اینکه برگزیدگان این دوره در رقابت‌های جهانی آلمان شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی برای این کارآموزان برگزار می‌شود.

وی از آغاز نام‌نویسی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اسفند ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مختلف در این دوره از المپیاد شرکت کنند.

جماعتی از حضور 19 نفر از کارآموزان استان زنجان در مسابقات ملی مهارت تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: محمد سلیمانی در رشته کنترل صنعتی، محمد حسنی و محسن فیروزی در رشته رباتیک در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

جماعتی از اعزام پاییزه پرچینی در رشته قنادی، رسول عسگری در رشته اتومکانیک، وحید دولتی در رشته جوشکاری به مسابقات ملی مهارت خبر داد و افزود: بابک اتان در رشته آجر چینی، مهدی علمداری در رشته تاسیسات لوله‌کشی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مقدم کوهی، سلطانیه و یادگاری به صورت گروهی در رشته ساخت و تولید در این دوره از مسابقات حضور یافتند، گفت: حسین بهرامی و صمد تیموری نیز به صورت تیمی در رشته مکاترونیک به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند.

مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان از حضور نوید رستم‌خانی در رشته طراحی مهندسی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: وحید دولتی در رشته جوشکاری، علی کشتی‌آرا در رشته گرافیک، نیما نظریان در رشته شبکه و محمد اسدی در رشته تاسیسات الکتریکی در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های خیاطی، تراشکاری و کاشی‌کاری به ترتیب رسول بهرامی، سجاد احمدی و مهدی غفاری در مسابقات ملی مهارت حضور می‌یابند.

جماعتی با اشاره به برگزاری المپیاد ملی مهارت در سال گذشته در کشور انگلیس بیان داشت: حضور سه کارشناس بین‌المللی و دو شرکت ‌کننده در این دوره از مسابقات از افتخارات استان محسوب می‌شود.

آشنایی مردم به ویژه جوانان را با حرفه‌های مختلف و مهارت‌آموزی در راستای ایجاد فرهنگ کار، تولید، مهارت‌آموزی و رقابت‌آموزی در کشور را تاثیرگذار خواند و افزود: این مهم پیرو بند یک سیاست‌های کلی اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول