اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای عنوان کرد

فعالیت 90 درصد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در فضاهای استیجاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور گفت: 90 درصد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در فضاهای استیجاری مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 90 درصد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در فضاهای استیجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رحیم عابدی نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور عصر امروز در گردهمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان قم که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، در سخنانی با توجه به ضرورت حمایت هرچه بیشتر از بخش خصوصی به ویژه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: در راستای اجرایی کردن استراتژی کوچک سازی دولت و توانمندسازی بخش خصوصی درخواست می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم طرحی در مجلس دنبال شود که به وسیله اجرای این طرح تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت‌ در خصوص آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور توسط کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای دنبال شود.

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: اگر این طرح اجرایی شود و کار به کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سپرده شود، بخش دولتی می‌تواند نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش حیاتی و موثر بخش خصوصی در ارائه خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای، امیدواریم که با هدف ارتقا بهره‌وری و به روز رسانی تجهیزات آموزشی و مهیا کردن فضای آموزشی مناسب به استناد برنامه پنج ساله توسعه در بودجه سال آینده عنایت و توجه ویژه‌ای به آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای صورت گیرد.

عابدی در خصوص وضعیت و مشکلات آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: در حال حاضر 90 درصد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در فضاهای استیجاری مشغول فعالیت هستند که امیدواریم با حمایت نهادهای مسئول مشکلات آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برطرف شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول