اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

خزاعی: کاندیداها رقابت صحیح اسلامی را به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان می‌خواهیم تا رقابت صحیح اسلامی را به نمایش گذاشته و از اسراف و هزینه‌های اضافی پرهیز کنند.

خزاعی: کاندیداها رقابت صحیح اسلامی را به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی صبح امروز در جمع مردم شهرستان نهبندان اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائلی است که نظام اسلامی به آن تأکید و توجه فراوان دارد و از طرفی این مهم نماد و جلوه‌گر وحدت و انسجام اسلامی در نظام است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند " انتخابات مصونیت بخش است و اعتبار کشور و نظام را بالا می‌برد" تصریح کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند و به منظور خلق حماسه‌ای دیگر از حضور گسترده و دشمن‌شکن خویش در این انتخابات باید منشور کار خود را بیانات و فرمایشات معظم‌له قرار دهیم.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: دشمنان در کمین هستند تا از کوچک‌ترین انحراف و سستی ما نهایت بهره را ببرند و از آن به عنوان یک سوژه در رسانه‌های خویش و اذهان عمومی دنیا استفاده کنند و ملت ما برای اینکه این اتفاق رقم نخورد در کمال آرامش و با حضوری گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

خزاعی یادآور شد: هر برگ رأی و هر حضور در پای صندوق رأی تیری بر پیکره پوشالی دشمنان به ویژه استکبار جهانی است و حضور حماسی مردم در انتخابات می‌تواند ضربه مهلک و نهایی بر پیکره آمریکای جنایت‌کار و سایر دشمنان نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت انتخاب و انتخاب اصلح در انتخابات بسیار مهم است، افزود: ملت ولایی این سامان نماینده‌ای از جنس خویش و نمادی از ولایت‌مداری مردم شهرستان را به مجلس نهم می‌فرستند تا زینت نهبندانی‌ها در مجلس باشد.

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان می‌خواهیم تا رقابت صحیح اسلامی را به نمایش گذاشته و از اصراف و هزینه‌های اضافی پرهیز کنند.

خزاعی تصریح کرد: همچنین نامزدهای انتخاباتی هرگز به بحث تخریب رقبای دیگر وارد نشوند چرا که ورود به این مباحث نقار دل و در نهایت چالش را به همراه می‌آورد و این تخریب‌ها آب ریختن در آسیاب دشمن است.

وی ادامه داد: شایعه‌سازی و ترویج مطالب کذب یکی از آفت‌ها و مضرات تبلیغات انتخاباتی است و اشاعه این مطالب در اذهان عمومی مردم سبب مشکلاتی می‌شود که نامزدهای انتخاباتی باید به این موارد به طور ویژه توجه کنند.

خزاعی اعتقادی بودن، ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر بودن، پایبندی به ارزش‌های الهی و نظام اسلامی، عدم وابستگی به غرب و شرق، از جنس مردم بودن و برای مردم بودن را از اهم شاخص‌ها و مؤلفه‌های یک کاندیدای اصلح عنوان کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول