اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رودهن:

حضور گسترده در انتخابات مشتی بر دهان یاوه‏گویان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشتی آهنین بر دهان دشمنان و یاوه‏گویان شرق و غرب است.

حضور گسترده در انتخابات مشتی بر دهان یاوه‏گویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمدحسن مویدی ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی و دشمن‏شکن نماز جمعه این هفته این شهرها که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی امری ضروری و از جهات مختلف حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در روز 12 اسفند مردم ایران با یاری باری تعالی بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس اسلامی را از اهداف شوم خود پشیمان می‏کنند.

مویدی با تکیه بر آیاتی از کلام‏الله مجید خاطر نشان کرد: بر اساس آموزه‏های برخاسته از مکتب قران کریم، "خداوند سرنوشت هیچ امتی را تغییر نمی‏دهد، مگر به دست خود آنها".

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، دشمن امت اسلامی ایران را در دستیابی به اهداف پلید خود ناکام خواند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود تحریم، تهدید و فشارهای سیاسی از قدرت بیشتری برخوردار شده و مردم این دیار ارادت به ولایت فقیه و تداوم ایستادگی در مقابل دشمنان را در حماسه 9 دی، 22 بهمن به رخ همگان کشیده و در 12 اسفند نیز اینگونه خواهند بود.

مویدی با بیان اینکه مردم در قبال آرای خود مسئول هستند عنوان کرد: مردم باید در برگ رأی خود مقابل نام افراد اصلح نشانه‏گذاری کنند.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: مردم در قبال تک تک آرای خود برابر دیگر آحاد امت اسلامی و خدای متعال مسئول هستند.

وی پیرامون ویژگی‏های افراد اصلح برای حضور در صحن بهارستان نهم خاطر نشان کرد: تدین، تخصص و تعهد در کنار ارادت به ولایت فقیه را می‏توان در ردیف ویژگی بارز و اساسی یک نامزد انتخاباتی برای حضور در عرصه قانون‏گذاری کشور برشمرد.

مویدی در ادامه با تاکید بر لزوم اهمیت دادن والدین به امور تربیتی فرزندان خاطر نشان کرد: علوم و امور تربیتی در ساخت جامعه‏ای سالم و عاری از ناهنجاری‏های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرزندان را به نهالی تازه غرس شده در خاک و اولیای آنها را به باغبانان این نونهالان تشبیه کرد.

وی تصریح کرد: اگر نهالی را صرفا در خاک نهاده و بدون رسیدگی به نحوه و شیوه رشد، تنها به تامین آب و مواد مغذی مورد نیاز آن بپردازیم بی‏شک این نهال به درختی مثمر و تناور تبدیل نمی‏شود.

مویدی اضافه کرد: فرزندان نیز حکم مشابهی دارند بدین ترتیب که اگر پدر و مادر از سحرگاه تا پاسی از شب تنها به دنبال تامین خوراک، لباس و امور رفاهی کودکان باشند و از تربیت آنها غافل شوند، آنگاه این نهال نوپا در سایه فقدان تربیت صحیح، پای در بی‏راهه می‏گذارد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول