اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مناظره انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی-3

اختلافات نامزدهای انتخابات در مشهد سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری خراسان‌رضوی گفت: اختلاف نامزدهای انتخاباتی در مشهد بیشتر اختلاف در برنامه و چشم‌اندازهاست و کمتر حالت سیاسی دارد.

اختلافات نامزدهای انتخابات در مشهد سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده صبح امروز در نخستین مناظره انتخاباتی با عنوان فرصت‌ها و نیازهای مجلس نهم در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس استان خراسان‌رضوی در مشهد اظهار کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی باید در صورت انتخاب شدن تمام توان خود را برای خدمت به مردم شریف ایران بسیج کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخاب‌ نشدن نامزدها از سوی مردم قطعاً یک حکمت الهی است، زیرا خداوند آنها را برای خدمت‌رسانی در جای دیگری در نظر گرفته است و نمایندگانی که از سوی مردم انتخاب نمی‌شوند نیز باید سجده شکر به جا آورند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه شکل‌ گرفته در سال 88 مانند یک فرقان الهی بود و طرفداران و معاندان نظام براساس صف‌بندی و موضع‌گیری‌هایی که در قبال آن داشتند، مشخص شدند.

قاضی‌زاده متذکر شد: در جریان فتنه چند تقسیم‌بندی قابل مشاهده بود، یک عده‌ با جسارت تمام در مقابل فتنه 88 موضع گرفتند و راه خود را از سران فتنه کاملاً جدا کردند، اما عده‌ای در مقابل فتنه با احتیاط و محافظه‌کاری بیشتری برخورد کردند و ابهامات زیادی در مورد آنان به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: تلقی این دسته از افراد این بود که جریان فتنه، جریانی بر ضد دولت است و از این امر غافل بودند که متولیان و سردمداران فتنه 88 اصل نظام و براندازی آن را هدف قرار داده بودند و مقام معظم رهبری نیز بارها این امر خطیر را متذکر شدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هشتم شورای اسلامی در زمینه فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای تعداد اندکی کرسی مجلس، افراد شایسته بسیار زیادی حضور دارند و مردم با بصیرت خود شایسته‌ترین‌ها را انتخاب و روانه جایگاه خدمتگزاری خود در مجلس می‌کنند.

قاضی‌زاده افزود: تفاوت موجود در برنامه‌ها و لیست‌های انتخاباتی عمدتاً ناشی از چهره‌هایی است که در این لیست‌ها حضور دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در زمینه فضای انتخاباتی مشهد مقدس نیز خاطرنشان کرد: فضای انتخاباتی استان خراسان‌رضوی نیز منعکس‌ کننده فضای رقابت‌های سیاسی در کل کشور است و البته باید گفت که اختلافات در مشهد بسیار کمتر از سایر شهرها و به ‌ویژه تهران است.

وی افزود: فضای انتخاباتی مشهد نسبت به سایر شهرهای کوچک تا حدودی بسط‌‌‌ یافته‌تر است، اما اختلافات موجود نیز عمدتاً ناشی از برنامه‌های متفاوت افراد است و اصلاً نباید آن را به مثابه یک چالش سیاسی نگاه کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است و مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات 12 اسفند بار دیگر مهر تأییدی بر مشروعیت نظام اسلامی خواهند زد.

نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری خراسان‌رضوی یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه نماینده مجلس این است که با نگاه به مردم و هم‌چنین نگاه به چشم‌انداز کشور که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، برای بهبود سطح معیشتی مردم برنامه‌ریزی و سپس از طریق مصوبات قانونی آنها را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در زمینه طرح سؤال از رئیس جمهور متذکر شد: موضوع سؤال از رئیس جمهور به مثابه کلمةالحق و یرادالباطل است، یعنی عده‌ای با اهداف سیاسی به دنبال اثبات بی‌کفایتی سیاسی رئیس‌ جمهور هستند.

وی گفت: امضاء نشدن طرح سؤال از سوی برخی از نمایندگان به معنای این نیست که عملکرد دولت در برخی از زمینه‌ها مانند برداشت از صندوق ذخیره ارزی و یا فساد مالی اخیر و هم‌چنین بحث مدرک تحصیلی برخی از آقایان مورد تأیید کامل نمایندگان مجلس است.

قاضی‌زاده افزود: باید با این امور به صورت تدریجی و اصلاحی برخورد شود و نباید با رفتار خود کشور را به سمت جدال‌های سیاسی سوق دهیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه نماینده مجلس این است که در تمام تصمیمات خود مصلحت مردم و هم‌چنین اهداف و آرمان‌های رهبری را مدنظر داشته باشد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول