اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

کاندیداها در تبلیغات خود برای شهروندان مزاحمت ایجاد نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: کاندیداها و طرفدارانشان در نظر داشته باشند که در تبلیغات خود برای مردم و شهروندان مزاحمت ایجاد نکنند.

کاندیداها در تبلیغات خود برای شهروندان مزاحمت ایجاد نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی در نشست کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه یزد و صدوق اظهار داشت: کاندیداها و طرفدارانشان باید علاوه بر توجه کامل به قانون، ارزش‌های اخلاقی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

وی افزود: کاندیداها باید براساس جزوه‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته عمل کنند تا از بروز تخلفات انتخاباتی پیشگیری شود و از روش‌های تبلیغاتی به جز مفادی که در قانون تبلیغات پیش‌بینی شده، جلوگیری کنند.

فرماندار یزد گفت: طبق قوانین مرتبط با تبلیغات کاندیداها، آغاز ساعت تبلیغات کاندیداها از ساعت هشت صبح پنج‌شنبه چهارم تا هشت صبح روز پنج‌شنبه یازدهم اسفند به مدت هشت روز خواهد بود، کاندیداها قبل از ساعت هشت صبح یازدهم اسفند و 24 ساعت قبل از شروع انتخابات، باید ستادها و فعالیت‌های تبلیغاتی در سطح حوزه انتخابیه را براساس قانون تعطیل کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات کاندیداها و حفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان نیز در تبلیغات مدنظر نامزدها باشد.

فرماندار یزد اظهار داشت: تعامل و همکاری کاندیداها و طرفدارانشان با هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی، زمینه حضور پرشورتر مردم و برگزاری انتخابات سالم را همراه خواهد داشت، هیئت اجرایی به صورت تمام وقت فعالیت تبلیغاتی کاندیداها را رصد کرده و با سرکشی مستمر و حضور میدانی در صورت بروز تخلف براساس قانون عمل خواهد کرد.

جانشین ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: مسئولان و هیئت‌های اجرایی و نظارت مصمم هستند که انتخاباتی سالم، ارزشی و به دور از هرگونه مسائل و حاشیه‌های حزبی و گروهی برگزار کنند.

مهدی تقوایی تأکید کرد: کاندیداها نیز باید بر محور قانون و مبتنی بر روش‌های اسلامی و عقلانی حرکت کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: شرایط حساس کنونی ایران در منطقه و جهان باعث شده دشمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای دلسرد کردن مردم داشته باشند.

سعید امامیان افزود: مردم با بصیرت ایران با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که باز هم همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب است و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفندماه نشان می‌دهند که در سایه ولایت‌فقیه و در مسیر آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول