اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زرند:

کاندیداها ارزش‌های نظام را در تبلیغات نادیده نگیرند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زرند گفت: کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس در زمان تبلیغات خود ارزش‌های نظام و انقلاب را نادیده نگیرند.

کاندیداها ارزش‌های نظام را در تبلیغات نادیده نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرند اظهار داشت: در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استفاده از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: امام راحل با تأکید بر اینکه باید کسانی که شرایط رأی دادن دارند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، فرمودند «امروز مسئولیت به عهده ملت است».

خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: همچنین حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با انتخابات اصلح فرمودند، شرکت و حضور مردم در انتخابات هم فریضه سیاسی و هم فریضه دینی و مشارکت عمومی نشان‌دهنده همبستگی ملی است و این همبستگی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت بخشد.

کرمی‌پور با توصیه‌هایی به نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها بیان داشت: نباید در تبلیغات خود ارزش‌های نظام را نادیده بگیرید و در تبلیغات خود دوگانگی ایجاد نکنید، زیرا وحدت در همه زمان‌ها برای ملت لازم است و در ایام انتخابات به وحدت بیشتری نیاز داریم.

وی با تأکید بر اینکه از تخریب یکدیگر در تبلیغات پرهیز کنید، ابراز داشت: در انحرافی که عده‌ای نقش داشتند و پیش آمد، یک عده تمام خدمات دولت را زیر سئوال بردند، اما باید خط انحراف را به مردم شناساند و خدمات نادیده گرفته نشود.

کرمی‌پور تأکید کرد: با شایعات و تهمت‌ها فضای انتخابات را خراب نکنیم و نامزدهای انتخابات به هواداران خود سفارش کنند، اگر اختلاف نظری دارند، سبب ایجاد نزاع و درگیری نشود.

وی گفت: در تبلیغات در کانون‌های قدرت و ثروت قرار نگیرید و خود را وام‌‌دار نکنید.

خطیب جمعه زرند به شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات و حضور گسترده مردم اشاره کرد و افزود: رقابت سالم و بدون بدگویی و بداخلاقی سیاسی، اجرای درست انتخابات از سوی مجریان و عدم تردید آفرینی نسبت به سلامت برگزاری انتخابات از جمله این شاخص‌هاست.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول