اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دهگلان:

حرکت بر مبنای قانون در تبلیغات انتخاباتی یک اصل است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان دهگلان صداقت و حرکت بر مبنای قانون در تبلیغات انتخاباتی را یک اصل خواند و گفت: تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

حرکت بر مبنای قانون در تبلیغات انتخاباتی یک اصل است

حمدالله کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه تبلیغات انتخاباتی خاطر نشان کرد: کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دهگلان با رعایت قانون انتخاباتی و اصل قانون‌مداری در تبلیغات، به دور از هر گونه بزرگ‌نمایی و بدون آنکه وعده‌های غیرعملی بدهند، قدرشناسی خود نسبت به انقلاب، نظام و مردم را نمایان کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دهگلان حضور مردم در انتخابات را نشان‌دهنده رضایت آنان از انقلاب دانست و افزود: مسئولان باید از این نعمت بزرگ همچون سلاحی در برابر توطئه‌های دشمنان استفاده کنند.

کریمی تداوم و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی را نتیجه حضور مردم در تمامی عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور دانست و افزود: ترس دشمنان از قدرت روزافزون ایران اسلامی تلاش آنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات را دوچندان کرده است.

وی انتخابات مجلس نهم را به عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات با توجه به تلاش دشمنان در جلوگیری از پیشرفت‌های ایران و همچنین انقلاب‌های شکل گرفته در جهان خواند و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در 12 اسفندماه امسال در پای صندوق‌های رأی‌گیری تمام تراژدی‌های دشمنان را بر هم خواهد زد.

وی افزود: قطعا در 12 اسفندماه جاری مردم و مسئولین همگام با یکدیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس خواهند کرد و وحدت و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه از آغاز فعالیت‌های کاندیداهای مجلس در این شهرستان همزمان با سراسر استان خبر داد و افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور زمان تبلیغات کاندیداهای از ساعت چهار عصر امروز آغاز و ساعت 8 صبح 11 اسفندماه به پایان می‌رسد.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات تاکنون فضای بسیار آرامی مهیا بوده و انتظار داریم کاندیداها نیز در تداوم فضای آرام انتخاباتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری جدی داشته باشند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول