اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

تبلیغات انتخاباتی نباید از قانون فراتر رود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید در حیطه قانون به تبلیغ افکار و عقاید خود بپردازند.

تبلیغات انتخاباتی نباید از قانون فراتر رود

ماموستا سید مصطفی خاتمی امروز در  گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نامزدها و گروه‌های سیاسی مختلف و وفادار به انقلاب با رعایت خط قرمزها می‌توانند به رقابت جدی و اصولی در عرصه انتخابات بپردازند.

وی افزود: مذاهب و قومیت‌ها بدانند دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، کاهش انگیزه و روحیه و نیز کمرنگ کردن حضور آن‌ها در انتخابات دست به فعالیت زده‌اند که شناسایی و اخطارهای لازم از سوی مسئولان در این زمینه بسیار لازم است.

خاتمی تصریح کرد: دشمنان به دنبال مشاهده ضعف و یا شکاف در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به آن هستند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون در این راستا یکی از حیاتی‌ترین نیازهای نظام جمهوری اسلامی وحدت، اتحاد و تقویت همگرایی میان مسلمانان شیعه و سنی است.

وی گفت: دشمنان به اشکال مختلف علیه نظام و انقلاب همواره توطئه می‌کنند اما مردم با وفاداری به نظام و پیوند دائمی با آن از دستاوردهای انقلاب خود پاسداری کردند و امروز شرکت در انتخابات با حضور گسترده دشمنان را مایوس کرده و انسجام و همدلی میان ملت ایران را منسجم‌تر خواهند کرد.

خاتمی پیوند مردم و نظام را در جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: در هیچ کشوری مسئولان و مردم اینگونه با هم انسجام ندارند.

وی ادامه داد: غربی‌ها تلاش می‌کنند اراده مسلمی را که گفتمان انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته در جهان نهادینه کرده و در فراسوی مرزها آن را گسترش و توسعه داده است دچار خلل و چالش کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول