اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجلسی نیاز داریم که مدافع دستاوردهای 33 ساله باشد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما به مجلسی نیاز داریم که همسو با قدرت روزافزون نظام اسلامی، آرمان امام و شهدا و ولایت و رهبری مدافع دستاوردهای 33 ساله باشد تا بتوانیم شوکت روزافزونی را در این کشور رقم بزنیم.

مجلسی نیاز داریم که مدافع دستاوردهای 33 ساله باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله عباس کعبی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: انتخابات و شرکت در آن مانند نماز، روزه و حج یکی از واجبات سیاسی است و از میدان‌های جهاد فی‌سبیل‌الله به شمار می‌رود.

وی شرکت در انتخابات را نمود و نشانه‌ای از جاری شدن امر به معروف و نهی از منکر و لبیک گفتن به فرمان رهبری به عنوان امری واجب‌الاطاعه اعلام کرد و افزود: شرکت در انتخابات تجدید بیعت مردم مسلمان ایران با آرمان امام و شهدا، تبعیت از مسیر اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ما در روز انتخابات در صف‌های طولانی و شناسنامه به دست پای صندوق‌های آرا حاضر شده و بدون مرزبندی خاص شهری و روستایی و زن و مرد در قالب یک امت واحده مسیر آرمانی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده و بر آن اصرار می‌کنند.

کعبی از امت اسلامی خواست نماینده‌ای را برگزینند که به درد اسلام و امت اسلامی بخورد و خدمتگزار دین و آرمان الهی امت اسلامی باشد و با قربتاً ‌الی‌الله در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به عنوان یک عمل صالح سیاسی و عبادی و ذخیره آخرت در این عرصه حاضر باشند.

وی اندوخته آخرت را تنها صدقه و نماز و روزه ندانست و ابراز داشت: شرکت در انتخابات یک ذخیره ارزشمند الهی است و همه باید با نیت مناسب و خیر و بدون هوی و هوس در این عرصه حاضر باشیم.

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایی گفت: انتخابات نهم در شرایطی برگزار می‌شود که همه قدرت‌های منطقه‌ای ایران را تهدید و از سویی بحث بیداری اسلامی و اولین حضور مردم بعد از فتنه‌گری دشمن در سال 88 مطرح است که چنین شرایطی اقتضا می‌کند انتخابات دشمن‌شکن در این کشور برگزار شود.

کعبی حضور حداکثری مردم را با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: در انتخابات ایران جای پول خرج کردن‌های بی‌حد و حساب و حمایت پیمانکاران معاملاتی و اقتصادی و هرگونه اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی فاقد اعتبار است و معنایی ندارد.

وی ادامه داد: ما به مجلسی نیاز داریم که همسو با قدرت روزافزون نظام اسلامی، آرمان امام و شهدا و ولایت و رهبری مدافع دستاوردهای 33 ساله باشد تا بتوانیم شوکت روزافزونی را در این کشور رقم بزنیم.

کعبی در پایان سخنان خود گفت: کاندیداها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و مرتکب جرم خرید و فروش آرا نشوند چون که خرید و فروش آرا جرم انتخاباتی است و دستگاه قضایی مسببان آن را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول