اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شبکه تابان برنامه‌های نوروزی خود را معرفی کرد

خبرگزاری فارس: شبکه تابان برنامه‌های نوروزی خود را در معاونت‌های صدا و سیما معرفی کرد.

شبکه تابان برنامه‌های نوروزی خود را معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، شبکه تابان در ایام تعطیل نوروز 91 با پخش فیلم‌های سینمایی و سریال‌های متنوع مهمان خانه‌های مردم دارالعبادة یزد خواهد بود.

در سال تحویل با ویژه برنامه سال تحویل با عنوان برنامه صبحگاهی با آیتم‌هایی از قبیل "یک قدم به جلو"، راه‌های کسب موفقیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دعوت از 13 نفر از مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد از دیگر آیتم‌های این برنامه است که در آن هر یک از مسئولان جاذبه‌های توریستی و گردشگری منطقه خود را معرفی می‌کنند.

پخش مراسم سال تحویل، ورزش صبحگاهی و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهر یزد نیز از دیگر آیتم‌های نخستین برنامه سال 91 در معاونت سیمای، صدا و سیمای مرکز استان یزد خواهد بود.

این برنامه به تهیه‌ کنندگی مهدی شاکر هر روز از آغازین ساعات تحویل سال تا پایان تعطیلات از سیمای شبکه تابان پخش می‌شود.

بینندگان شبکه تابان در ایام نوروز هر شب می‌توانند بیننده برنامه شبانگاهی نوروز باشند که با حضور مهمانان و مسئولان آداب و رسوم مردم دارالعبادة یزد معرفی می‌شود.

از آیتم‌های این برنامه نیز می‌توان به گزارش مردمی، برگزاری مسابقه نوروزی بین مسافران در محل اسکان آنها، نمایش، حضور هنرمندان و اندیشمندان و ... در این برنامه اشاره کرد.

برنامه شبانگاهی نوروزی به تهیه‌ کنندگی عباس گلرسان هر شب به طور زنده ساعت 21 از سیمای شبکه تابان در ایام نوروز پخش می‌شود.

بخش معاونت صدای مرکز یزد نیز در بخش صبحگاهی با برنامه بهارانه از ساعت 10 تا 13 و در بخش عصرگاهی با برنامه ترمه و ترنج از ساعت 17 تا 20 با آیتم‌هایی از قبیل وضعیت آب و هوا و جاده‌های استان، نمایش‌های طنز، ارتباط با مسئولان ستاد اسکان مهمانان نوروزی، موسیقی، گزارش از مهمانان نوروزی و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان، از طریق امواج برنامه‌های این شبکه را به خانه‌های مردم یزد می‌برند.

تهیه و تولید نمایش‌های رادیویی و ... نیز از دیگر بخش‌هایی است که در ایام نوروز از صدای مرکز یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول