اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

گفت‌وشنودهای انتخاباتی نهبندان / بازار داغ دیدار با ریش‌سفیدان

خبرگزاری فارس: با توجه به آغاز زمان رسمی تبلیغات کاندیداها، تاکنون تمامی نامزدهای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ستادهای تبلیغاتی خویش را راه‌اندازی و به تبلیغات خویش ادامه می‌دهند.

گفت‌وشنودهای انتخاباتی نهبندان / بازار داغ دیدار با ریش‌سفیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، بیشتر کاندیداها علاوه بر این مهم در سطح روستاها نیز حاضر و گاهاً در مجالس شادی و عزای برخی از مردم حضور پیدا می‌کنند و البته این را باید بگویم که طبق شنیده‌های مردمی برخی از نامزدهای فعلی از چند ماه گذشته نیز در مراسمات مذهبی، شادی و بسیاری از جلسات در شهر و روستاها حاضر می‌شدند تا تبلیغ و معرفی از آنها برای مردم در این زمان باشد.

اکثریت قریب به اتفاق نامزدهای انتخاباتی نهبندان در مساجد سطح شهرستان برای مردم سخنرانی و به معرفی خویش و اهداف پیش‌ رو پرداختند.

بسیاری از این کاندیداها با تعیین نمایندگانی از طرف خویش به کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی در سطح روستاها به ویژه روستاهای پر جمعیت شهرستان مشغول شده و هستند.

هم‌اکنون بسیاری از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان شخصاً در این شهرستان حاضر و در مراسمات عمومی در سطح شهرستان حضور پیدا می‌کنند و برای روزهای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

*براساس شنیده‌ها، برخی از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبلیغات خویش را زودتر از موعد آغاز و با سرکشی از خانواده‌ها به ویژه در روستا سعی کردند تا نظر مردم را به سمت خویش جذب کنند.

شنیده‌ها و گفتار مردم شهرستان از این حکایت دارد که تبلیغات کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نهبندان بیشتر از سایر کاندیداها نمود داشته و تأثیرات این مهم از گفتار و حمایت‌های برخی از حامیان وی در سطح کلان شهرستان محسوس است.

*براساس شنیده‌ها و زمزمه‌های مردمی نظر مساعد اکثریت شهر نهبندان با کاندیدای اصولگراست.

سیدصادق نیرومند کاندیدای جبهه متحد در نهبندان است.

*طبق شنیده‌ها یکی از کاندیداهایی که معاون دانشگاه بیرجند است طی روزهای گذشته به منطقه چاهداشی و شاهکو که از مناطق پر جمعیت شهرستان است، سفر کرده و طبق گزارشات واصله دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها، بزرگان و ریش‌سفیدان این مناطق داشته است.

البته مردم مناطق چاهداشی و شاهکو که قبلاً حمایت خویش را از وی اعلام کرده بودند طی این دیدار، به طور کتبی و شفاهی به وی اعلام کردند که دیگر به وی رأی نخواهند داد.

* شنیده می‌شود که مردم شهرستان از زمان نام‌نویسی نامزدها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل کثرت کاندیداها در نهبندان که شش نفر هستند به شدت انتقاد داشته و دارند و می‌خواستند که در این دوره از مجلس شورای اسلامی حداقل دو یا سه نفر حاضر شوند.

شنیده شده است که برخی از بزرگان و معتمدین و حتی شورای اسلامی شهر و شهرستان نهبندان تلاش کردند که نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان را به اجماع برسانند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول