اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

حامیان جوان دولت اسلامی در خراسان جنوبی بیانیه داد

خبرگزاری فارس: حامیان جوان دولت اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات، از این رویداد بزرگ کشور به عنوان عرصه ظهور ملت و وحدت مردم یاد کرد.

حامیان جوان دولت اسلامی در خراسان جنوبی بیانیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی ارسال شده، آمده است: انتخابات عرصه ظهور ملت و وحدت آحاد مردم ولایی ایران اسلامی است، مردمی که در عرصه‌های مختلف حضورشان را در صحنه ثابت کرده و با وحدت کلمه مشت محکمی را در ادوار گوناگون بر دهان دشمنان نظام که همان جیره‌خواران استکبارند زده‌اند.

حامیان جوان دولت اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: این حمایت مردمی ملت ایران نشان از روحیه مجاهدت و ولایت‌پذیری آنان است که هیچ‌گاه در مشکلات و فشارهای سیاسی و اقتصادی جهانی، ولی امر خویش را تنها نگذاشته و به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) پایبند بوده‌اند.

در این بیانیه آمده است: حقا چنین امتی از صدر اسلام تا کنون کمیاب است و این مسئولیت خادمین این مردم را در پست‌های مختلف سنگین‌تر می‌کند.

حامیان جوان دولت اسلامی خراسان جنوبی در این بیانیه تصریح کرد: در این ایام که به امتحانی دیگر برای ملت نزدیک می‌شویم، یقین داریم که همچون انتخابات ادوار پیشین، مردم شهیدپرور ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر را رقم زده و کید و مکر دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مطمئنا قوه مقننه با اهرم‌های قانونی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آن تعبیه کرده بستری مناسب برای هرچه سریع‌تر شدن رشد و باروری اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران است و حضور نمایندگان خانه ملت از اقصی نقاط کشور ایران نمود آن است که ملت برای خود حق و توان تصمیم‌گیری قایل است.

حامیان جوان دولت اسلامی خراسان جنوبی در این بیانیه یادآور شد: مجلس بستر مناسبی است که با قانونگذاری و نظارت صحیح بر اجرای قانون باید یاری‌گر قوای مجریه و قضاییه باشد تا مدیریت کشور با هدف واحد بتواند با سرعت به سوی اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی حرکت کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول