اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین خبر داد

برگزاری طرح گفتمان دینی در مدارس قرچک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس قرچک خبر داد.

برگزاری طرح گفتمان دینی در مدارس قرچک

‌به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام رضا غلامی گفت:‌ با توجه به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب طرح‌های گفتمان دینی،‌ این برنامه در مدارس مختلف شهر قرچک اجرا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت:‌ در این راستا سه دوره گفتمان دینی با عنوان معیار دوست خوب در دبیرستان‌های پسرانه شهر قرچک برگزار شد که با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان همراه بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ‌نحوه ارائه مطالب در این دوره‌های آموزشی به گونه‌ای است که دانش‌آموز با میل و رغبت از مطالب ارائه شده استفاده می‌کند و هیچ اجباری برای حضور آنان در کلاس‌ها وجود ندارد.

غلامی ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و برنامه‌ریزی صحیح مسئولان و برگزاری چنین جلساتی، زمینه رشد و بلوغ فکری جوانان فراهم آمده و آینده‌سازان ایران اسلامی از گزند خطراتی که در جامعه آنان را تهدید می‌کند در امان باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: در هر دوره از برگزاری گفتمان‌های دینی، دانش‌آموزان با شرکت در بحث‌های ارائه شده، نظرات خود را ارائه و در مورد مطالب ارائه شده بحث و تبادل نظر به عمل می‌آید که این امر به جذابیت هر چه بیشتر این دوره‌ها می‌افزاید.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول