اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری 800 گفتمان دینی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری 800 گفتمان دینی در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری 800 گفتمان دینی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالله رئیسی در آیین برگزاری گفتمان دینی " ارزش زن" در بندر کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

 وی با اشاره به برگزاری گفتمان دینی و راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در استان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر به منظور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده و این طرح با موفقیت اجرایی شده است.

مسئول پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری 800 گفتمان دینی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 گفتمان دینی در شهرستان‌های مختلف استان برپا شده و برگزاری گفتمان‌ها نسبت به سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

 رئیسی خواستار افزایش محتوای گفتمان‌های دینی در استان بوشهر شد و گفت: برای افزایش تاثیرگذاری این گفتمان‌ها باید نسبت به کیفیت‌بخشی به این گفتمان‌ها اهتمام ورزیم.

 وی در ادامه در ارتباط با ارزش و کرامت انسان و ماهیت وجودی انسان مطالبی بیان کرد و با بیان نظریات موجود در کشورهای مختلف در مورد زن گفت: در کشور هند زن خوب زنی است که یک ماه بعد از شوهرش فوت کند یا مثلا در فلان کشور برای دخترها یک کفش چوبی درست می‌کردند تا قدرت حضور در اجتماع را نداشته باشد. 

 مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه با مطرح کردن نظریه زن در اسلام و با قرائت آیه" انا اعطیناک الکوثر" اذعان داشت: در اسلام زن به عنوان ریحانه مطرح است و اسلام به زن ارزش و اهمیت زیادی قایل است.

در این گفتمان رئیسی به سئوالات مطرح شده از طرف دانشجویان و دانش‌آموزان پاسخ گفت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول