اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان اتفاق می‌افتد

برگزاری دومین مانور انتخابات الکترونیکی همگانی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: فردا صبح مانور انتخابات الکترونیکی همگانی برای نمازگزاران در مصلی نماز جمعه شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین مانور انتخابات الکترونیکی همگانی در تویسرکان

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه صبح جمعه همزمان با نماز جمعه انتخابات به صورت عمومی در مصلی برپایی نماز جمعه در تویسرکان برگزار می‌شود، گفت: دومین مانور انتخاباتی تمام مکانیزه به منظور آموزش و آشنایی هر بیشتر مردم ، مجریان و ناظران با نحوه چگونگی اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مکانیزه در قالب دومین مانور یکی از برنامه‌های مهم در راستایی سلامت انتخابات است افزود: طرح آزمایشی برگزاری انتخابات نقشی کاربردی در راستای تسریع بخشی و تسهیل انجام کار دارد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه همه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری برای انتخابات تمام الکترونیک مهیا است تصریح کرد: عوامل و مجریان ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان برای اجرایی انتخابات به صورت تمام الکترونیکی و سنتی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه نخستین مانور هفته گذشته در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه برگزار شده است، تأکید کرد: در این مانور علاوه بر انجام تمام فرآیند انتخابات الکترونیکی به صورت فرضی کارکرد بخش سخت‌افزاری سیستم‌ها نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: جایگزین شدن سیستم اجرای انتخابات از سنتی به الکترونیکی گامی قابل توجه در تحقق شاخص های محوری چون؛ امانتداری، عدالت محوری، قانونمندی و مشارکت حداکثری خواهد داشت.

رضانیا با تأکید بر اینکه با آغاز تبلیغات انتخاباتی فضای شور و نشاط در شهرستان حاکم شده است خاطر نشان کرد: ستادهای انتخاباتی 20 نامزد در چارچوب قانون و رعایت اصول تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری دوجانبه مسئولان و عوامل انتخاباتی و کاندیداها در تویسرکان اظهار کرد: آنچه که ترفندهای دشمنان را بی اثر خواهد کرد اتحاد همه‌جانبه ملت و مسئولان در هر جایگاه و منصب است.

وی در پایان گفت: 94 شعبه در شهرستان روز 12 اسفند در سطح شهر و روستا فعال هستند که 66 شعبه ثابت و 39 حوزه سیار  و دو شعبه تمام سیار انتخابات شهرستان ر ا پوشش خواهند داد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول