اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان:

رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری در اصفهان مشخص شد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان با اشاره به اینکه رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری در اصفهان مشخص شد، گفت: تاکنون لیست جبهه پایداری در اصفهان هیچ تغییری نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری در اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مهدی سیدین نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ویژگی‌های رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری در اصفهان اشاره کرد و افزود: محمدرضا حیدری در دور پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی دبیر جبهه متحد بود و از دانشجویان آیت‌الله مهدوی‌کنی در دانشگاه امام صادق (ع) است.

وی ادامه داد: تاکنون لیست جبهه پایداری در اصفهان هیچ تغییری نکرده است و امید است شاهد هیچ تغییری در لیست نباشیم چون آنچه که شورا وقت گذاشته است، انتخاب همین لیست است.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان در ادامه با اشاره به شکل‌گیری جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری بحث جدی و اصولی در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) و همچنین دفاع از حقوق مردم در چارچوب شرع مقدس اسلام، قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظام ارزشی حاکم بر جامعه دارد.

وی بیان داشت: محور دیگر که کمتر از آن صحبت شده، محور علم و دانایی است و در کل محکماتی که گفته شد که خود دیدگاه‌های گفتمان انقلاب اسلامی است، امروز توسط جبهه پایداری مطرح شده و این جبهه بر آن پایداری می‌کند.

سیدین نیا افزود: مردم انقلابی ایران، دلسوختگان انقلاب و سایر افرادی که پای این انقلاب ایستاده‌اند در مراحل گوناگون انقلاب فعالیت کرده و در صحنه دفاع از کشور و سایر مراحل انقلاب بر سر اصول پایداری کرده‌اند و اکنون نیز ما باید بر سر یک سری اصول پایداری، پایدار بمانیم تا اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شود.

وی ادامه داد: پایداری مردم بر اصول سبب شده اکنون بیداری اسلامی شکل بگیرد و اگر در این نظام، این پایداری‌ها در طول انقلاب نبود و محکمات بر روی ارزش‌ها و مواضع وجود نداشت، امروز کشورهایی که بیداری اسلامی را دنبال می‌کنند، نگاهشان به سمت پایداری جمهوری اسلامی بر سر مواضع به حق خویش نبود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول