اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از انتخابات تا بهارستان - 113

برای تثبیت پایه‎های نظام در انتخابات شرکت کنیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برای تثبیت پایه‎های نظام باید در انتخابات شرکت کنیم.

برای تثبیت پایه‎های نظام در انتخابات شرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در همایش شبکه‎های امنیتی در جمع مهندسان گلستانی اظهار داشت: ما گذشته علمی پر افتخاری در بحث‎های مختلف علمی داشته‎ایم که ماندگار شدند و هنوز هم مستند هستند.

وی با بیان اینکه اگر چه روز مهندس به نام خواجه نصیرالدین توسی نامگذاری شده است، افزود: ایرانیان در علوم انسانی تبحر و تخصص داشته‎اند و ما افتخارات بسیاری در این عرصه داریم.

دادبود خاطرنشان کرد: هر چند که قبل از پیروزی انقلاب ما در حوزه علمی مشکلاتی را داشته‎ایم اما در حال حاضر به گذشته پر افتخار خود رسیده‎ایم و از لحاظ جایگاه علمی در وضعیت خوبی به سر می‎بریم.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: در قبل از انقلاب بسیاری از شرکت‎های ایران توسط متخصصان خارجی اداره می‎شود و از افراد متخصص ایرانی استفاده نمی‎کردند چرا که به دنبال وابستگی ملت ما بوده‎اند.

وی اذعان داشت: پس از آن دوران و به برکت انقلاب امروز ایران از جایگاه علمی ویژه و روبه رشدی برخوردار است.

دادبود تاکید داشت: توفیقات روز افزون در حوزه‎های علمی و مهندسی حکایت از این دارد که این ملت تصمیم خود را برای فتح قله‎های سعادت و افتخار گرفته است و با یک پیشینه و حال پر افتخار با آینده‎ای درخشان و روبه رشد خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در واقع این بار سنگین بر دوش مهندسان گذاشته شد تا با بستری که فراهم است و در فضای ایجاد شده به کار و سازندگی ارج بنهیم و با باور "ما می‎توانیم" به هر چه می‎خواهیم دسترسی بیابیم.

وی با اشاره به حضور در انتخابات تاکید داشت: در کنار همه بزرگی و آنچه که زیرساخت حکومت و نظام است تحت لوای ولایت باید در انتخابات برای تثبیت پایه‎های نظام شرکت کنیم تا ساختاری قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول