اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: تشویق بر مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همگان است.

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا بعد از ظهر امروز در همایش توجیهی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای در مجموع 25 آیتم مشخص شده که در حوزه انتخابیه بردسیر هم اکنون 24 آیتم فراهم شده و تنها مورد نوشتن تعرفه آرا از سوی مردم هنوز رایانه‌ای نشده و دستی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این حوزه انتخابیه‌، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای را دارد و برای این مهم امکانات مورد نیاز تأمین شده است.

موحدی‌نیا ابراز داشت: از چند ماه قبل دوره‌های آموزشی و جلسات توجیهی برای فعالان، دست‌اندرکاران و کارشناسان انتخابات در این حوزه انتخابیه برگزار شده و این افراد هم اکنون آمادگی مطلوب را برای برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه دشمن از حربه‌ها و تحریم‌های مختلف برای مخدوش کردن انتخابات مجلس نهم استفاده می‌کند، افزود: به دلیل اینکه مردم نظام و انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند، بنابراین با پیوستگی و تعامل بین دولت و ملت این بار نیز شاهد شکست دشمنان کوردل انقلاب هستیم و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که مدافع انقلاب و نظام هستند.

وی گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت داخلی و خارجی برخوردار است، نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 را سال جاری در پیش داریم و از بعد خارجی به دلیل اینکه با آغاز سی و چهارمین بهار آزادی انقلاب اسلامی مقارن شده، دشمن منتظر است تا حضور مردم را در این انتخابات مشاهده کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بردسیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای پایگاه مردمی است و مقبولیت نظام به واسطه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود، عنوان کرد: تجربه انتخابات‌های گذشته نشان می‌دهد، مردم بالاترین مشارکت را در عرصه انتخابات دارند. 

وی بیان داشت: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم و مردم خود بهترین قاضی و ناظر بر حسن برگزاری انتخابات هستند، لذا وظیفه داریم با کمال دقت از آرای مردم بدون هیچ‌گونه جانبداری دفاع کرده و در امر برگزاری این صحنه سرنوشت‌ساز مشارکت جدی داشته باشیم.

موحدی‌‌نیا ابراز داشت: در برگزاری انتخابات دو وظیفه مهم داریم، یکی انتخاب اصلح و دیگری تشویق بر مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات‌ که باید این دو وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

فرماندار بردسیر مشارکت حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را عامل اصلی سرافکندگی و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی از رسیدن به اهداف شوم آنها دانست و گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

 

وی جنس پاسخ مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را هم جنس حضور پر‌رنگ و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دانست و اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران ‌از قدرتمندترین نظام‌های جهان است و هم اکنون مشروعیت نظام سرمایه‌داری در جهان به بن‌بست رسیده و شعارهای دروغین نظام سلطه نیز پاسخگوی نیازهای مردم در این کشورها نیست.

موحدی‌نیا بر لزوم توجه ویژه مسئولان و ستادهای انتخاباتی نامزدها به جذب مشارکت حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس تأکید کرد.

وی‌ فرمانداران را تنها مرجع رسمی و قانونی اعلام نتایج رأی‌گیری حوزه انتخابیه دانست و ابراز داشت: مستند‌سازی مراحل انتخابات نیز مهم بوده به طوری که اقدامات خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات انجام شده است.

موحدی‌نیا با بیان اینکه در شعبه‌های سیار و مناطق صعب‌العبور تمهیدات لازم اندیشیده تا در روز رأی‌گیری مشکلی ایجاد نشود، عنوان کرد: تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار ستاد انتخابات بوده تا در روز 12 اسفند نیز باشکوه‌تر از 22 بهمن نمایشی از عظمت و شکوه ملت ایران اجرا شود.

وی افزود: در شهرستان بردسیر 56 شعبه اخذ رأی مشخص شده است که از این تعداد 25 شعبه ثابت و 31 شعبه  به صورت سیار است و ‌یک هزار و 500 نفر دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بردسیر هستند که آموزش‌های لازم را دیده و آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول