اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 24

فتاحی: 90 درصد انتخابات زنجان الکترونیکی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: انتخابات در بیش از 90 درصد از شعبه‌های اخذ رای در شهرستان زنجان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

فتاحی: 90 درصد انتخابات زنجان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ابراهیم فتاحی بعد از ظهر امروز در همایش ملی انتخابات گفت: نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرینی است که به سایر افتخارات کشور اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاربران به عنوان نمایندگان فرمانداران وظایف حساس و سنگینی را بر عهده دارند، کاربران باید قبل از همه عوامل اجرایی در محل شعبات حاضر باشند و از محل شناخت کامل داشته باشند.

مسئول کمیته هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان زنجان با بیان اینکه برای همه عوامل اجرایی کارت شناسایی صادر می‌شود، تاکید کرد: کاربران موظف به کنترل کارت‌ها هستند تا از ورود افراد غیر مسئول به حوزه انتخابی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین ملاک اخذ رای شناسنامه افراد است، ادامه داد: مودم مورد نظر به منظور اخذ رای تحویل کاربران داده می‌شود، که موظف به نگهداری صحیح از این مودم هستند.

فتاحی با بیان اینکه یک روز قبل از انتخابات صندوق‌های اخذ رای به کاربران یا نمایندگان فرماندار تحویل داده می‌شود، یادآور شد: این صندوق‌ها حاوی برگه‌های رای هستند که از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید در حفظ آن‌ها دقت شود.

وی همچنین به نحوه پلمپ صندوق‌های اخذ رای اشاره کرد و گفت: کاربران باید در هنگام جابه‌جایی صندوق‌ها دقت کنند، تا این پلمپ‌ها آسیب نبینند.

در ادامه این همایش مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 25 فرایند انتخاباتی 24 فرایند الکترونیکی است، اظهار داشت: 12 فرایند قبل از برگزاری انتخابات، پنج فرایند در حین برگزاری، سه فرایند بعد از پایان رای‌گیری و چهار فرایند نیز به عنوان پشتیبان تعریف شده است.

جلیل جزو نقی با بیان اینکه تفاوت‌های زیادی در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های پیش وجود دارد، خاطر نشان کرد: نحوه ارتباط با کاربران شعبات اخذ رای از طریق سیم کارت و GS مودم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نرم‌افزاری که برای این دوره از انتخابات تعریف شده است، نرم‌افزار استعلام شعب اخذ رای محسوب می‌شود، یادآور شد: احراز هویت رای دهندگان و تکراری بودن رای‌ها توسط این نرم‌افزار کنترل می‌شود.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان زنجان با بیان اینکه وجود بانک اطلاعاتی کد ملی در داخل کیس از ویژگی مهم نرم‌افزار مذکور است، تصریح کرد: کاربران در حفظ کیس و مودم باید دقت کنند.

وی همچنین عنوان کرد: در صورت شلوغ بودن شبکه و ترافیک در شبکه می‌توان با وصل کردن خط تلفن به GS مودم، ارتباط را با شعبات مختلف برقرار کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول