اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

تشکیلات قضایی پاسدار حرمت و آبروی مومنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: تنها نهادی که می تواند پاسدار حرمت و آبروی مومنان باشد تشکیلات قضایی است.

تشکیلات قضایی پاسدار حرمت و آبروی مومنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار رئیس، معاونان و جمعی قضات دستگاه قضایی استان گفت: هیچ مسئولیتی سنگین تر از قضا وجود ندارد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه قضایی استان افزود: یکی از رویکردهای خوب و مناسب قوه قضائیه استفاده از قضات با تجربه است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخی ناهنجاری‌های موجود اجتماعی ناشی از عوامل خارجی است، گفت: خوشبختانه زنجان شهری با سابقه علمی و فقهی است و می‌تواند با همراهی مردم مومن و ولایتمدار استان بر این معضلات غلبه کند.

در ابتدای این دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان وفاق، همدلی و وحدت را رمز موفقیت دستگاه قضایی استان اعلام کرد و افزود: استان زنجان سومین استان امن کشور است.

جعفر گل محمدی با بیان اینکه بر اساس اعلام قوه قضائیه استان زنجان در بخش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی در رتبه 29 کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد: رئیس قوه قضاییه در ملاقات با مقام معظم رهبری اظهار داشته است که استان زنجان باید الگو برای دیگر استان‌ها باشد.

وی با اعلام اینکه انتخاب رئیس قوه قضائیه ازسوی مقام عظمای ولایت از افتخار این تشکیلات است، خاطر نشان کرد: هم اکنون 170 قاضی دردستگاه قضایی استان فعالیت می کنند.

در این دیدار جانشین رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب زنجان، مدیر کل پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک، تعزیرات حکومتی، روسای محاکم عمومی و سازمان قضایی نیروهای مسلح جمعی از معاونان و قضات حضور داشتند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول