اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 22

مجتهدی: حضور گسترده مانع طمع‌ورزی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات طمع‌ورزی‌های دشمنان نسبت به نظام کم می‌شود.

مجتهدی: حضور گسترده مانع طمع‌ورزی دشمنان می‌شود

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مایوس کننده دشمنان و مایه امید ملت‌های مظلوم منطقه است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هزینه‌های زیادی را برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی داده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه از ویژگی‌های بارز ایرانی‌ها است که در هیچ جای دنیا حضور پررنگ دیده نمی‌شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه عربستان صعودی دست‌نشانده آمریکا در برابر خیزش‌های مردم منطقه است، خاطرنشان کرد: آل صعود همواره در برابر نظام به دلیل تاثیر گذار بودن در منطقه ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه موجب اقتدار ملی در نظام بین‌الملل می‌شود، خاطرنشان کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات طمع‌ورزی‌های دشمنان نسبت به نظام کم می‌شود.

مجتهدی ناکارآمد جلوه‌دادن مدل حکومتی اسلامی و مردم‌‌سالاری دینی را از مهم‌ترین اهداف نظام سلطه جهانی دانست و افزود: ملت حق‌طلب ایران با حضور تاریخ ساز خود در انتخابات و دیگر صحنه‌های دفاع از انقلاب نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار سیاسی، علمی و نظامی در جهان قرار دارد و هرگز به دشمنان نظام ذره‌ای باج نمی‌دهد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان یکی از ارکان حفظ انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و رهبری دینی عنوان کرد و گفت: و از ویژگی‌های مهم نظام، حاکمیت ارزش‌های دینی است.

وی یادآور شد: حضور هوشمندانه مردم در عرصه‌های مختلف، از رمزهای موفقیت 33 ساله انقلاب است و این نظام الگویی برای جهانیان شده است.

مجتهدی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان در مجلس، بخش‌های مختلف دولت و در عرصه‌های جامعه حضوری پررنگ دارند.

وی افزود: زنان نقش موثری در مقابله با استکبار جهانی دارند و در این راستا باید همه تلاش خود را به کار گیرند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان از راه‌های گوناگون قصد ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی این مرز و بوم را دارند، افزود: در این راستا زنان را بیشتر هدف قرار داده‌اند که این قشر باید بسیار هوشیار باشند.

وی در پایان گفت: این قشر باید در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همچون سنوات گذشته، حضوری گسترده داشته باشند و بر عزت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی اضافه کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول