اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 17

معبودی: حماسه‌ای دیگر با حضور حداکثری شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با حضور حداکثری حماسه جدیدی را در دفتر حضورهای خود رقم زده و مایه امید نظام و انقلاب می‌شوند.

معبودی: حماسه‌ای دیگر با حضور حداکثری شکل می‌گیرد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخابات یکی از بسترهای مهم جامعه است که نظام جمهوری اسلامی برای مردم ایجاد کرده تا مردم با رای خود همه ارکان نظام را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه مردم در 30 انتخابات گذشته با حضور آگاهانه و حداکثری مایه قوت نظام بوده‌اند، افزود: در این انتخابات نیز مردم با حضور گسترده و آگاهانه پاسخ دشمنان را به خوبی می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود، یادآور شد: خیزش‌های مردم منطقه و سقوط دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری موجب روی کار آمدن مردم و آغاز حرکت‌های اسلامی در این کشورها شده است.

وی با بیان اینکه مردم منطقه با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی حرکت خود را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم منطقه برای ادامه راه نیازمند روحیه بیشتر بوده و اعتماد به نفس بیشتری لازم دارند.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: ملت ایران می‌توانند با حضور حداکثری به حرکت‌ ملت‌های ستمدیده شتاب بیشتری بخشیده و به این حرکت‌ها کمک کنند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی را حضور مردم عنوان کرد و یادآور شد: نظام سلطه که دشمن اصلی ملت ایران بود هیچ‌گاه اجازه دخالت مردم در سرنوشت خود را نمی‌داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه صهیونیزم نیز در سایه انقلاب اسلامی و آموزه‌های انقلاب اسلامی اسلامی دچار بحران مشروعیت شده است، یادآور شد: حضور مردم نقطه قوتی برای ملت‌‌های کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ضروری است مردم با حضور حداکثری رکورد جدیدی را در دفتر حضورهای خود رقم زده و مایه امید نظام باشند.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان نظام شده و دوستان انقلاب را خوشحال می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول